Gå til innhold

Hjelp til retur av skjermkort

Valldemar

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann folkens, trenger et lite råd.. Skal returnere skjermkortet mitt, men jeg har ingen antistatisk pose. Hva bør jeg pakke det inn i da? Vet at forhandlere kan bli sinte når korta kommer uten pose..

Kan jeg balle det inn i 3-4 rimi poser? :blush:

Endret av Valldemar
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare putt det i en rema pose, funker jo like bra, så lenge det ikke de sier det er skada, kan de ikke gjøre noe med det, de kan bare bli sure. Bare si at jeg skal huske på det til neste gang. ikke noe problem

Skrevet
Bare putt det i en rema pose, funker jo like bra, så lenge det ikke de sier det er skada, kan de ikke gjøre noe med det, de kan bare bli sure. Bare si at jeg skal huske på det til neste gang. ikke noe problem

Jeg ville nå ikke akkurat hørt på deg her da :mad:

Det lureste du kan gjøre er igrunn å høre etter om du har noen venner som har en ekstra pose. Man kan aldri være for sikker når det gjelder statisk og pc utstyr

Skrevet

Eg trur faktisk at dei kan nekte å behandle varen på garanti viss ikkje kortet ligg i antistatisk pose.

Dette fordi varen ikkje var forsvarlig pakka inn. Og dermed kan skaden ha oppstått under transport og vil då ikkje vere garanti, posten vil heller ikkje vere ansvarlig sidan du som sendar ikkje har pakka gjenstanden forsvarlig inn..

mvh

JanEirik

Skrevet (endret)

Dersom du har handlet skjermkortet ditt på Komplett kan du ta kontakt med support avd, så sender de deg en ESD pose og en fraktlapp. Så slipper du å bruke penger på frakt.

Dette skriver de på hjemmesidene under, retur.

Edit:

Sant som det nevnes over her. Dersom du ikke sender inn varen antistatisk pakket risikerer du at garantien frafaller. Og det er jo ikke noe artig. :)

Endret av Pilgrim

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...