Gå til innhold

kjøler til p-4 2,8 800fsb

dim3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe i den duren ja.

Når du nærmer deg 240-250 bør du kjøre litt benchmarks (3dmark, sisoft sandra burn in o.l.), og følge med temperaturene.

Programmer for å følge med temperaturen finner du om du tar en liten søkerunde her i forumet :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har programmer som skjekker temp.. følger med hk.. :D så det er det eneste jeg trenger å gjøre for å klokke den opp? trenger ikke no volt forandring eller no sånt??

Skrevet

Du kan bruke det som følger med kortet ditt ja, eller f.eks speedfan (viser rette temperaturer på abit IC7 max3 ihvertfall).

Spenningen kan bare stå på auto, mener P4 2,6 -2,8 skal ha 1,525volt som standard.

Skrevet

jeg prøvde å sette opp fsb til 210 istad men da ville den ikke boote opp ordentlig.. kom bare til det pentium 4 merket :(

Skrevet
altså.. sette opp fsb 10 hakk.. også starte pcen inn i windows også restarte.. sette opp fsb ytligere 10 hakk.. også holde på sånn helt til jeg er på rundt 250??

når du har kommet til sånn ca 3100MHz, kan du begynne å prime i ca 30-40min før du skrur den av og klokker videre. Husk å kjør 2 prime samtidig!

Skrevet

ja det er greit det.. men så fort jeg setter opp fsb 5 hakk så vil den ikke boote opp ordentlig.. vet ikke hvorfor

Skrevet (endret)

spenningen ligger på det den skal.. tempen er ikke høy.. ligger på ca 45. minne instillingene står på auto.. 1:1.. også har jeg lagt inn windows på nytt.. og nå viser den ikke at jeg har HT cpu :dontgetit: og den er enablet i bios

Endret av dim3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...