Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars 2024 Skrevet 30. mars 2024 Trippelure skrev (8 minutter siden): Ja jeg dyrker mine egne poteter så det vet jeg veldig godt 😁😋 Cassidy Tvillingene dyrker både poteter og gulrøtter vi.🥔🥔🥕🥕😋😋 3
MR SPEED Skrevet 30. mars 2024 Skrevet 30. mars 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene dyrker både poteter og gulrøtter vi.🥔🥔🥕🥕😋😋 Yeah 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars 2024 Skrevet 30. mars 2024 MR SPEED skrev (Akkurat nå): Yeah Ja Cassidy Tvillingene er Potet/Gulrotgutten og Potet/Gulrotjenten.🥔🥔🥕🥕👨🦰👩🦰 2
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars 2024 Skrevet 30. mars 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene dyrker både poteter og gulrøtter hjemme i hagen vår.🥔🥔🥕🥕😋😋 Så flinke dere er da 😉❤️.
MR SPEED Skrevet 30. mars 2024 Skrevet 30. mars 2024 Digga TIKKA MASALA FRA 2012 til 2024 er 13 år med tikka masala digger den ennå namn tikka fra saritas namn ❤️❤️❤️❤️ 1 1
Trippelure Skrevet 30. mars 2024 Skrevet 30. mars 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene dyrker både poteter og gulrøtter vi.🥔🥔🥕🥕😋😋 Jeg dyrker også gulrøtter, og sukkererter, spinat, salat, reddiker, urter, jordskokker, rødbeter, paprika, chili og tomat. Og alt mulig jeg gidder og har plass til 😃 Har litt liten plass da, men det fungerer 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars 2024 Skrevet 30. mars 2024 Oxalidaceaee skrev (9 minutter siden): Så flinke dere er da 😉❤️. Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars 2024 Skrevet 30. mars 2024 Trippelure skrev (7 minutter siden): Jeg dyrker også gulrøtter, og sukkererter, spinat, salat, reddiker, urter, jordskokker, rødbeter, paprika, chili og tomat. Og alt mulig jeg gidder og har plass til 😃 Har litt liten plass da, men det fungerer Oisann det var mange ulike grønnsaker 👌. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars 2024 Skrevet 30. mars 2024 Trippelure skrev (9 minutter siden): Jeg dyrker også gulrøtter, og sukkererter, spinat, salat, reddiker, urter, jordskokker, rødbeter, paprika, chili og tomat. Og alt mulig jeg gidder og har plass til 😃 Har litt liten plass da, men det fungerer Cassidy Tvillingene elsker å dyrke grønnsaker.♥️♥️ 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars 2024 Skrevet 30. mars 2024 MR SPEED skrev (10 minutter siden): Digga TIKKA MASALA FRA 2012 til 2024 er 13 år med tikka masala digger den ennå namn tikka fra saritas namn ❤️❤️❤️❤️ 😋😋🥰🥰 1
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars 2024 Skrevet 30. mars 2024 MR SPEED skrev (10 minutter siden): Digga TIKKA MASALA FRA 2012 til 2024 er 13 år med tikka masala digger den ennå namn tikka fra saritas namn ❤️❤️❤️❤️ Tikka masala er godt vettu 👌. Jeg har en god oppskrift på det fra Trines matblogg 👌. Den er kjempegod og veldig digg med cashewnøtter til 👌.
Trippelure Skrevet 30. mars 2024 Skrevet 30. mars 2024 Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Oisann det var mange ulike grønnsaker 👌. 😎 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene elsker å dyrke grønnsaker.♥️♥️ Helt enig, jeg også 😁💚💚🐶🥰😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars 2024 Skrevet 30. mars 2024 Trippelure skrev (3 minutter siden): 😎 Helt enig, jeg også 😁💚💚🐶🥰😋 Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars 2024 Skrevet 30. mars 2024 Dere må gjerne sjekke ut den nye tråden vår som heter Cassidy Tvillingene sin Potetgulltråd som vi har opprettet på Lekeplassen nå i sted.🟡🟡😊😊 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars 2024 Skrevet 30. mars 2024 Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): 💛💛💛💛💛💛 ♥️♥️ 1
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars 2024 Skrevet 30. mars 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 💛💛
MR SPEED Skrevet 30. mars 2024 Skrevet 30. mars 2024 Trippelure skrev (34 minutter siden): Jeg dyrker også gulrøtter, og sukkererter, spinat, salat, reddiker, urter, jordskokker, rødbeter, paprika, chili og tomat. Og alt mulig jeg gidder og har plass til 😃 Har litt liten plass da, men det fungerer Mais kolber da å banan plante appelsin tre da har hatt banna plante her oxo appelsin tre her å måte kaste de bonsai tre å 2
Trippelure Skrevet 30. mars 2024 Skrevet 30. mars 2024 MR SPEED skrev (1 minutt siden): Mais kolber da å banan plante appelsin tre da har hatt banna plante her oxo appelsin tre her å måte kaste de bonsai tre å Jeg har faktisk sådd noen appelsinfrø som har spirt 😅 Men har ikke hatt banantre før. Så kult at du har hatt alt det 🤩🐶🥰 1
MR SPEED Skrevet 30. mars 2024 Skrevet 30. mars 2024 Trippelure skrev (2 minutter siden): Jeg har faktisk sådd noen appelsinfrø som har spirt 😅 Men har ikke hatt banantre før. Så kult at du har hatt alt det 🤩🐶🥰 Du må ha en varme om spesiel om potta m å stå ca 3 uker til 2 måndter usikker du 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå