Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars 2024 Skrevet 28. mars 2024 Maskinfører skrev (12 minutter siden): Tenker på dere også ❤️❤️ Tusen Takk, det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 28. mars 2024 Forfatter Skrevet 28. mars 2024 Åhh det fikk jeg lyst på nå Mix Kiosken Pølse og Chips rå løk og rekesalat med sennep og Ketchup ❤️ Pappa var glad i det han også ❤️
Maskinfører Skrevet 28. mars 2024 Forfatter Skrevet 28. mars 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Tusen Takk, det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Samma her ❤️❤️
Maskinfører Skrevet 28. mars 2024 Forfatter Skrevet 28. mars 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Tusen Takk, det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja samma her ❤️❤️
MR SPEED Skrevet 28. mars 2024 Skrevet 28. mars 2024 Nå er LAAAAAAAAANNNNNNNNG FREEERERDAAAAAG LYKKE TIL
Oxalidaceaee Skrevet 28. mars 2024 Skrevet 28. mars 2024 Maskinfører skrev (24 minutter siden): Ja det er det 😀 nå fikk jeg en ennå bedre ide om jeg tar med meg Cickle K koppen så kan jeg sitte utenfor i 2 timer og late som jeg drikker den så kan jeg ta den på termosen 2-3 kopper så er den full da har jeg kaffe på termosen når jeg skal på jobb 😂😂😂👌👌👌🏆🏆🏆 😂😂😂👌👌👌🏆🏆🏆 Jaja såpass ja 😂😂😂. Helledussen altså 😂😂😂. Så vittig 😂😂😂 1
Maskinfører Skrevet 28. mars 2024 Forfatter Skrevet 28. mars 2024 Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Jaja såpass ja 😂😂😂. Helledussen altså 😂😂😂. Så vittig 😂😂😂 Ja 😀 ja helle helledussen 😀😀😀 mange år sia jeg har hørt det uttrykket skulle nesten trodd du bodde i Sarpsborg er der jeg hørte det sist 😊 ja det er vittig 😀
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars 2024 Skrevet 28. mars 2024 Maskinfører skrev (14 minutter siden): Åhh det fikk jeg lyst på nå Mix Kiosken Pølse og Chips rå løk og rekesalat med sennep og Ketchup ❤️ Pappa var glad i det han også ❤️ 😋😋 Maskinfører skrev (13 minutter siden): Samma her ❤️❤️ Maskinfører skrev (13 minutter siden): Samma her ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 28. mars 2024 Forfatter Skrevet 28. mars 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 😋😋 Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Det er jeg også ❤️❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars 2024 Skrevet 28. mars 2024 Maskinfører skrev (8 minutter siden): Det er jeg også ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️
Oxalidaceaee Skrevet 28. mars 2024 Skrevet 28. mars 2024 Maskinfører skrev (21 minutter siden): Ja 😀 ja helle helledussen 😀😀😀 mange år sia jeg har hørt det uttrykket skulle nesten trodd du bodde i Sarpsborg er der jeg hørte det sist 😊 ja det er vittig 😀 Haha 😂😂😂. Sarpsborg du liksom 😂😂😂. Bor nok litt lenger sør for navelen 😉😂🏆 1
Oxalidaceaee Skrevet 28. mars 2024 Skrevet 28. mars 2024 Maskinfører skrev (35 minutter siden): Åhh det fikk jeg lyst på nå Mix Kiosken Pølse og Chips rå løk og rekesalat med sennep og Ketchup ❤️ Pappa var glad i det han også ❤️ Pølser kan være godt det... Spesielt på bålet 🔥😉 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars 2024 Skrevet 28. mars 2024 Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Nei uffa meg altså 😂🫣 What to do? 😂😂😂 ♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 28. mars 2024 Forfatter Skrevet 28. mars 2024 Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Pølser kan være godt det... Spesielt på bålet 🔥😉 Ja det er det sånt kan jeg liksom kjøpe hvis jeg er på oppdrag om kvelden liksom 🔥😀
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars 2024 Skrevet 28. mars 2024 Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Pølser kan være godt det... Spesielt på bålet 🔥😉 Cassidy Tvillingene er helt enige.😋😋 1
Maskinfører Skrevet 28. mars 2024 Forfatter Skrevet 28. mars 2024 Oxalidaceaee skrev (5 minutter siden): Haha 😂😂😂. Sarpsborg du liksom 😂😂😂. Bor nok litt lenger sør for navelen 😉😂🏆 Vokste opp i Sarpsborg jeg vettu så hørte næmmen hælledussen da 😊 ja du gjør nok det 😀
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars 2024 Skrevet 28. mars 2024 Cassidy Tvillingene liker den gode stemningen her inne.
Oxalidaceaee Skrevet 28. mars 2024 Skrevet 28. mars 2024 Maskinfører skrev (21 minutter siden): Vokste opp i Sarpsborg jeg vettu så hørte næmmen hælledussen da 😊 ja du gjør nok det 😀 Å gjorde du det du.... Jammen da så.... Ja det er nydelig sørpå 👌. Det er det mange fine folk... Deriblant meg ❤️😉👌 1
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars 2024 Skrevet 29. mars 2024 Maskinfører skrev (24 minutter siden): Ja det er det sånt kan jeg liksom kjøpe hvis jeg er på oppdrag om kvelden liksom 🔥😀 Oppdrag du.... Ja da må du ha mat i magen 👌. Uten mat og drikke, duger helten ikke 😂😂😂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå