Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Året var 1995 ja jeg sa 1996 nei for tidelig da ja bedre med 1995…. folk mennesker kiss fan de fans å andre fans som likte kiss,,, de spurte Paul stanley å gene Simmons om kiss kunde ta på seg makeupen med kiss kostymer igjen å prøve kontakte peter criss å ave frehley igjen de i kiss original medlemer paul stanley å gene simmons svarte ærlig vi ser det ikke hender dessverre da 😢😢😢😢 det var året 1995 

Neste post kommer etter på da 

Endret av MR SPEED
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Tenker nok at akkurat den lufta hadde gått ut av ballongen, når de hadde avslørt hvem de var. 
Husker at jeg ble trist da jeg forsto at det hadde skjedd. Likte maskene og skuespillet. 😕 

• Hjerte 1
Skrevet
Sviskepott skrev (Akkurat nå):

Tenker nok at akkurat den lufta hadde gått ut av ballongen, når de hadde avslørt hvem de var. 
Husker at jeg ble trist da jeg forsto at det hadde skjedd. Likte maskene og skuespillet. 😕 

Du liker de neste postene følg med her da @Sviskepott 😁😁

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Nå slo jbl øre propper seg av null batteri tenkte nevne det med 1996 da går ikke nå løper bort til il tempo gigante da

et bilde her er det fra 1996 det får du avgjøre selv da

Loger av nå ses 19:00 til 24:00 😜😁☺️☺️😀💋💋💋💋

Spoiler

IMG_6540.thumb.jpeg.3f8f3b8b4fa0ecfc9368766ff2d79593.jpeg

• Hjerte 1
Skrevet
MR SPEED skrev (5 minutter siden):

Nå slo jbl øre propper seg av null batteri tenkte nevne det med 1996 da går ikke nå løper bort til il tempo gigante da

et bilde her er det fra 1996 det får du avgjøre selv da

Loger av nå ses 19:00 til 24:00 😜😁☺️☺️😀💋💋💋💋

Vis skjult innhold

IMG_6540.thumb.jpeg.3f8f3b8b4fa0ecfc9368766ff2d79593.jpeg

Sviskepott skrev (2 timer siden):

Jeg følger veldig godt med her. :D 

MR SPEED skrev (2 timer siden):

Du liker de neste postene følg med her da @Sviskepott 😁😁

Sviskepott skrev (2 timer siden):

Maskinfører skrev (2 timer siden):

Fin og god lørdagsmorgen ❤️❤️

MR SPEED skrev (3 timer siden):

Året var 1995 ja jeg sa 1996 nei for tidelig da ja bedre med 1995…. folk mennesker kiss fan de fans å andre fans som likte kiss,,, de spurte Paul stanley å gene Simmons om kiss kunde ta på seg makeupen med kiss kostymer igjen å prøve kontakte peter criss å ave frehley igjen de i kiss original medlemer paul stanley å gene simmons svarte ærlig vi ser det ikke hender dessverre da 😢😢😢😢 det var året 1995 

Neste post kommer etter på da 

Vi ønsker dere en fin og god lørdag.♥️♥️

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...