MR SPEED Skrevet lørdag kl 19:43 Skrevet lørdag kl 19:43 Er heldig kan kjøpe fra mobilen min kommer i morgen 1
MR SPEED Skrevet lørdag kl 20:03 Skrevet lørdag kl 20:03 Maskinfører skrev (På 7.10.2025 den 21.38): Det er yndlings middagen min spesielt om det er hjemmelaget 😀 Den til Er min favoritt spiste den vær dag da,,,,❤️💙🧡💜💛🤎💚🖤🖤💚🤎💛💜🧡💙❤️ https://oda.com/no/products/27603-fjordland-kjottkaker-i-saus-med-kalstuing-og-potet/ har du spist den 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 00:44 Skrevet i går, 00:44 Maskinfører skrev (5 timer siden): ❤️❤️ ♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden MR SPEED skrev (19 timer siden): Den til Er min favoritt spiste den vær dag da,,,,❤️💙🧡💜💛🤎💚🖤🖤💚🤎💛💜🧡💙❤️ https://oda.com/no/products/27603-fjordland-kjottkaker-i-saus-med-kalstuing-og-potet/ har du spist den Ja god den 🤩😀 1
Maskinfører Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 timer siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden MR SPEED skrev (20 timer siden): Den til Er min favoritt spiste den vær dag da,,,,❤️💙🧡💜💛🤎💚🖤🖤💚🤎💛💜🧡💙❤️ https://oda.com/no/products/27603-fjordland-kjottkaker-i-saus-med-kalstuing-og-potet/ har du spist den Maskinfører skrev (1 time siden): ❤️❤️ Vi ønsker dere en fin og god søndagskveld.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden MR SPEED skrev (13 minutter siden): ♥️♥️♥️♥️
MR SPEED Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): ♥️♥️♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (29 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god søndagskveld.♥️♥️ Fin og god søndagskveld ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden MR SPEED skrev (22 minutter siden): ♥️♥️♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Maskinfører skrev (13 minutter siden): Fin og god søndagskveld ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
MR SPEED Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden MR SPEED skrev (16 minutter siden): ♥️♥️♥️♥️
Maskinfører Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️❤️ 1
Maskinfører Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden "ALLE" FLYKTER TIL OSS. Få ingen flykter fra vår kristne kulturarv - og til muslim-land Særlig ikke våre hvite kvinner zoozz nrk pk msm wef eu-folk Hva betyr så dette? Ønsker svar Slike radikaliserte zoozzer - hater hvite menn
N-4K0 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Her er noen bilder av jaktkniven jeg kjøpte for noen år siden fra Spekebua.no, på forespørsel fra @MR SPEED og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) kjøpt etter lansering, tydeligvis ikke å få tak i lenger, dessverre. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå