Maskinfører Skrevet 11. juni Forfatter Skrevet 11. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det gjør vi også ❤️❤️ Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 12. juni Forfatter Skrevet 12. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ Ja oss også ❤️❤️ 1
Maskinfører Skrevet 12. juni Forfatter Skrevet 12. juni Alt gikk bra på Helsekontroll blodtrykket lå på 119/79 så tablettene virker som de skal 😀 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Maskinfører skrev (4 timer siden): Alt gikk bra på Helsekontroll blodtrykket lå på 119/79 så tablettene virker som de skal 😀 Maskinfører skrev (11 timer siden): Ja oss også ❤️❤️ Vi ønsker deg en fin og god torsdagskveld.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 12. juni Forfatter Skrevet 12. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (53 minutter siden): Vi ønsker deg en fin og god torsdagskveld.♥️♥️ Vi ønsker dere også en fin og god torsdagskveld 🤎🤎 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Maskinfører skrev (5 minutter siden): Vi ønsker dere også en fin og god torsdagskveld 🤎🤎 Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 12. juni Forfatter Skrevet 12. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Bare koselig selv takk vi tenker på dere også ❤️❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Maskinfører skrev (Akkurat nå): Bare koselig selv takk vi tenker på dere også ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 12. juni Forfatter Skrevet 12. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det gjør vi også ❤️❤️ Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 12. juni Forfatter Skrevet 12. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ Våre også ❤️❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Maskinfører skrev (Akkurat nå): Våre også ❤️❤️ Det er vi glade for å høre.♥️♥️ 1
Sviskepott Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Da sier jeg god kveld og undres på hva som er favorittkaken til Maskinkameraten min? 2
Maskinfører Skrevet 13. juni Forfatter Skrevet 13. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): Det er vi glade for å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️❤️ 1
Maskinfører Skrevet 13. juni Forfatter Skrevet 13. juni Sviskepott skrev (5 timer siden): Da sier jeg god kveld og undres på hva som er favorittkaken til Maskinkameraten min? Mammas hjemmelagde Bløtekake 😀🤗🎂 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni Maskinfører skrev (6 minutter siden): Mammas hjemmelagde Bløtekake 😀🤗🎂 Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja vi også ❤️❤️ Sviskepott skrev (5 timer siden): Da sier jeg god kveld og undres på hva som er favorittkaken til Maskinkameraten min? Vi ønsker dere en fin og god fredagsmorgen.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 13. juni Forfatter Skrevet 13. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (33 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god fredagsmorgen.♥️♥️ Vi ønsker dere også en fin og god søndagsmorgen også ❤️❤️ 1
Ryuuou Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni On 6/10/2025 at 12:01 PM, Maskinfører said: President Donald Trump anbefalte også at Thunberg burde gå på sinnemestring https://www.nytimes.com/2025/06/10/world/middleeast/israel-greta-thunberg-deport-gaza-flotilla.html 2
Maskinfører Skrevet 13. juni Forfatter Skrevet 13. juni Ryuuou skrev (1 time siden): https://www.nytimes.com/2025/06/10/world/middleeast/israel-greta-thunberg-deport-gaza-flotilla.html Ja skal sjekke 😀 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå