Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ingen reaksjon fra onkel heller 🤗🤗 1
Maskinfører Skrevet 9. juni Forfatter Skrevet 9. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): 🤗🤗 🤗🤗 1
Gouldfan Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni (endret) Maskinfører skrev (2 timer siden): Tror jeg skal flytte tilbake til Østfold jeg Ikke det værste valget ♥️, hilsen en emigrert Østfolding, som elsker Østfold. Endret 9. juni av Gouldfan 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Maskinfører skrev (2 timer siden): 🤗🤗 Gouldfan skrev (38 minutter siden): Ikke det værste valget ♥️, hilsen en emigrert Østfolding, som elsker Østfold. Vi ønsker dere en fin og god juninatt.🥰🥰 2
Maskinfører Skrevet 9. juni Forfatter Skrevet 9. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god juninatt.🥰🥰 Ønsker dere også fin og god juninatt også 🥰🥰 1
Maskinfører Skrevet 9. juni Forfatter Skrevet 9. juni Gouldfan skrev (49 minutter siden): Ikke det værste valget ♥️, hilsen en emigrert Østfolding, som elsker Østfold. Oppvokst i Sarpsborg da men er jo fra Tønsberg ❤️ kjenner flere i Østfold enn jeg gjør her sånn bodde 12 år i Sarpsborg 1995-2007 Barnevernsbarn mor døde i 2011 og Pappa i 2023 selv er jeg 37 år og forholdsvis ung ennå så har tiden for meg 😀 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Maskinfører skrev (3 timer siden): Ønsker dere også fin og god juninatt også 🥰🥰 Maskinfører skrev (3 timer siden): Oppvokst i Sarpsborg da men er jo fra Tønsberg ❤️ kjenner flere i Østfold enn jeg gjør her sånn bodde 12 år i Sarpsborg 1995-2007 Barnevernsbarn mor døde i 2011 og Pappa i 2023 selv er jeg 37 år og forholdsvis ung ennå så har tiden for meg 😀 Vi ønsker deg en fin og god tirsdagsmorgen.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 10. juni Forfatter Skrevet 10. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Vi ønsker deg en fin og god tirsdagsmorgen.♥️♥️ Fin og god tirsdagsmorgen ❤️❤️ 1
Maskinfører Skrevet 10. juni Forfatter Skrevet 10. juni President Donald Trump anbefalte også at Thunberg burde gå på sinnemestring
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Maskinfører skrev (2 timer siden): Fin og god tirsdagsmorgen ❤️❤️ Vi ønsker deg en fin og god tirsdagsmorgen.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 10. juni Forfatter Skrevet 10. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Vi ønsker deg en fin og god tirsdagsmorgen.♥️♥️ Fin og god Tirsdagsmorgen ❤️❤️ 1
Maskinfører Skrevet 10. juni Forfatter Skrevet 10. juni Ble ikke noe batteri i dag heller 😕 heretter blir det drosje til og fra Jobb har nok penger til det 😀 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Maskinfører skrev (3 timer siden): Ble ikke noe batteri i dag heller 😕 heretter blir det drosje til og fra Jobb har nok penger til det 😀 Maskinfører skrev (3 timer siden): Ble ikke noe batteri i dag heller 😕 heretter blir det drosje til og fra Jobb har nok penger til det 😀 Vi ønsker deg en fin og god tirsdagskveld.♥️♥️ 1
Gouldfan Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Ønsket dere alle en fin kveld og opplading av batteriene på natten med god søvn. 2
Maskinfører Skrevet 10. juni Forfatter Skrevet 10. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Vi ønsker deg en fin og god tirsdagskveld.♥️♥️ God Tirsdsgskveld ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Gouldfan skrev (1 minutt siden): Ønsket dere alle en fin kveld og opplading av batteriene på natten med god søvn. Tusen Takk, vi ønsker deg også en fin og god tirsdagskveld.🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Maskinfører skrev (Akkurat nå): God Tirsdsgskveld ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 10. juni Forfatter Skrevet 10. juni Gouldfan skrev (2 minutter siden): Ønsket dere alle en fin kveld og opplading av batteriene på natten med god søvn. God kveld tilbake 😀 blir nye batterier i morgen 😀 2
Maskinfører Skrevet 10. juni Forfatter Skrevet 10. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Bare koselig vi tenker på dere også ❤️❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Maskinfører skrev (Akkurat nå): Bare koselig vi tenker på dere også ❤️❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå