Maskinfører Skrevet 2. oktober 2024 Forfatter Skrevet 2. oktober 2024 Tussi skrev (4 timer siden): Ønsker @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og alle andre en god dag også 😁 God dag @Tussi 😀😀😻😻
Maskinfører Skrevet 2. oktober 2024 Forfatter Skrevet 2. oktober 2024 Kassettspiller skrev (2 minutter siden): 🤩 🥰 Spore? Ta og ring damen din istede. 😉 Trodde tante ville ringe siden hu oppførte seg sånn i går men nei da 😉 1
Kassettspiller Skrevet 2. oktober 2024 Skrevet 2. oktober 2024 (endret) Maskinfører skrev (5 minutter siden): Trodde tante ville ringe siden hu oppførte seg sånn i går men nei da 😉 Kanskje hun ikke vet at du ble skuffet over det? Endret 2. oktober 2024 av Kassettspiller 1
Maskinfører Skrevet 2. oktober 2024 Forfatter Skrevet 2. oktober 2024 Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Kanskje hun ikke vet du ble skuffet over det? Det tror jeg hun hørte jo
Kassettspiller Skrevet 2. oktober 2024 Skrevet 2. oktober 2024 Maskinfører skrev (32 minutter siden): Det tror jeg hun hørte jo Klem til deg!🥰 1
Maskinfører Skrevet 2. oktober 2024 Forfatter Skrevet 2. oktober 2024 Kassettspiller skrev (44 minutter siden): Klem til deg!🥰 Takk 🥰🥰😻😻
Kassettspiller Skrevet 2. oktober 2024 Skrevet 2. oktober 2024 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Takk 🥰🥰😻😻 Hvordan går det? 1
Maskinfører Skrevet 2. oktober 2024 Forfatter Skrevet 2. oktober 2024 Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Hvordan går det? Nei ikke så bra 🥰 🥰 😻 😻 1
Kassettspiller Skrevet 2. oktober 2024 Skrevet 2. oktober 2024 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Nei ikke så bra 🥰 🥰 😻 😻 Dumt å høre. Hvorfor?😟 1
Maskinfører Skrevet 2. oktober 2024 Forfatter Skrevet 2. oktober 2024 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Dumt å høre. Hvorfor?😟 Aner ikke ☹️ 1
Kassettspiller Skrevet 2. oktober 2024 Skrevet 2. oktober 2024 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Aner ikke ☹️ Tja, det har skjedd mye i det siste for deg. Noe som kunne gjort dagen bedre? 1
Maskinfører Skrevet 2. oktober 2024 Forfatter Skrevet 2. oktober 2024 Kassettspiller skrev (27 minutter siden): Tja, det har skjedd mye i det siste for deg. Noe som kunne gjort dagen bedre? Ja å flytte vekk og flytte sammen med Silje 1
Kassettspiller Skrevet 2. oktober 2024 Skrevet 2. oktober 2024 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja å flytte vekk og flytte sammen med Silje Bare å pakke det! 1
Maskinfører Skrevet 2. oktober 2024 Forfatter Skrevet 2. oktober 2024 Kassettspiller skrev (17 minutter siden): Bare å pakke det! Ja
Kassettspiller Skrevet 2. oktober 2024 Skrevet 2. oktober 2024 Maskinfører skrev (26 minutter siden): Ja Snakket med dama om dette? 1
MR SPEED Skrevet 2. oktober 2024 Skrevet 2. oktober 2024 Kassettspiller skrev (2 timer siden): Ja, men snilll er jeg med dem. 😃 Men det er flere artikler som påpeker dette. 🤔 Nei, emojien var tegn på at det er trist at noen dør av selvmord. Ja tenker ikke sånn aldri Kassettspiller skrev (2 timer siden): 🤩 🥰 Spore? Ta og ring damen din istede. 😉 Enig der Kassettspiller skrev (2 timer siden): Kanskje hun ikke vet at du ble skuffet over det? Nei sikkert ikke Kassettspiller skrev (2 timer siden): Klem til deg!🥰 Klem fra meg til deg Kassettspiller skrev (1 time siden): Hvordan går det? Den satt Maskinfører skrev (1 time siden): Nei ikke så bra 🥰 🥰 😻 😻 Tenker på deg du Kassettspiller skrev (1 time siden): Dumt å høre. Hvorfor?😟 Ja enig Maskinfører skrev (1 time siden): Aner ikke ☹️ Prøve tenk postitivt @Maskinfører Kassettspiller skrev (1 time siden): Tja, det har skjedd mye i det siste for deg. Noe som kunne gjort dagen bedre? Åsen har du det nå da Maskinfører skrev (46 minutter siden): Ja å flytte vekk og flytte sammen med Silje Skjønner Kassettspiller skrev (45 minutter siden): Bare å pakke det! Skal du være med 🤪🤪 Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Snakket med dama om dette? Enig der igjen😁
Kassettspiller Skrevet 2. oktober 2024 Skrevet 2. oktober 2024 MR SPEED skrev (4 minutter siden): Nei sikkert ikke Utrolig trist. MR SPEED skrev (4 minutter siden): Åsen har du det nå da Har det bra, du da? MR SPEED skrev (5 minutter siden): Skal du være med 🤪🤪 Ja, jeg er med!
MR SPEED Skrevet 2. oktober 2024 Skrevet 2. oktober 2024 (endret) Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Utrolig trist. Har det bra, du da? Ja, jeg er med! Kan ikke klage tenker positivt vær dag……så lenge jeg får mat å drikke så er jeg fornøyd har ikke grunn til. Klage da Endret 2. oktober 2024 av MR SPEED 1
Kassettspiller Skrevet 2. oktober 2024 Skrevet 2. oktober 2024 MR SPEED skrev (3 minutter siden): Kan ikke klage tenker positivt vær så lenge jeg får mat å drikke fornøyd har ikke grunn til. Klage da Synes også @Maskinfører skal tenke mer positivt til tross for det han har opplevd.☺️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. oktober 2024 Skrevet 2. oktober 2024 Maskinfører skrev (7 timer siden): Ja det kan det men har dusjkabinett så det går bra 😀 Tussi skrev (7 timer siden): Ønsker @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og alle andre en god dag også 😁 MR SPEED skrev (5 timer siden): Den tikka jeg ikke liker får 2 av ja ja må pøse på med chili nei litt mindre nå merket i går sterkt da…. Så øka de prisen på lasagne med 4 kr snøft arg idioter Kassettspiller skrev (2 timer siden): Ja, men snilll er jeg med dem. 😃 Men det er flere artikler som påpeker dette. 🤔 Nei, emojien var tegn på at det er trist at noen dør av selvmord. Cassidy Tvillingene ønsker dere en godonsdagskveld.♥️♥️ 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå