N-4K0 Skrevet lørdag kl 19:36 Skrevet lørdag kl 19:36 Måtte I også få en fortreffelig kveld, herr Delvis 3
Maskinfører Skrevet lørdag kl 19:48 Forfatter Skrevet lørdag kl 19:48 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1
75192 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Den kom under armen min nå Svaret kommer når jeg husker på det 👍👍👍👍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 75192 skrev (3 timer siden): Den kom under armen min nå Svaret kommer når jeg husker på det 👍👍👍👍 Maskinfører skrev (21 timer siden): ❤️❤️ Vi ønsker dere en fin og god søndagskveld og 2.adventskveld.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god søndagskveld og 2.adventskveld.♥️♥️ Fin og god søndagskveld og 2 søndag i advent ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Maskinfører skrev (22 minutter siden): Fin og god søndagskveld og 2 søndag i advent ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
75192 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Etter Transformels er ferdig da se her da klokka paa klokka oxo etter la meg se da 2
Maskinfører Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Maskinfører skrev (4 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Maskinfører skrev (15 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️❤️ Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ Ja våre også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Maskinfører skrev (11 minutter siden): Ja våre også ❤️❤️ ♥️♥️ 1
75192 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 75192 skrev (39 minutter siden): Etter Transformels er ferdig da se her da klokka paa klokka oxo etter la meg se da 1
Maskinfører Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1
75192 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (35 minutter siden): ♥️♥️ Maskinfører skrev (31 minutter siden): ❤️❤️ 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 75192 skrev (Akkurat nå): Vi synes at den der er god.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 75192 skrev (36 minutter siden): ♥️♥️
75192 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): ♥️♥️ 2
Maskinfører Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden 75192 skrev (15 minutter siden): Ja så godt ut ❤️❤️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå