Maskinfører Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden 75192 skrev (43 minutter siden): @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Ja 🙂 1
N-4K0 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Personlig har jeg aldri hatt sansen for designet på USS Enterprise og de andre skipene med samme utseende i Star Trek. Den enorme, flate "tallerkenen" og de lange seksjonene som forbinder den og motorene med den nedre hoveddelen av skipet ser etter min mening både dumt og urealistisk ut. Jeg syns definitivt at Corellian Engineering Corporation model YT-1300fp, stjerneskipmodellen best kjent for skipet Millennium Falcon, er tusen ganger bedre av design, selv om Enterprise definitivt ser mer aerodynamisk ut. Men hver sin smak Dagens nerding fra meg 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden 75192 skrev (1 time siden): @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Maskinfører skrev (4 timer siden): Fin og god lørdag ❤️❤️ Vi ønsker dere en fin og god lørdagskveld.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden N-4K0 skrev (30 minutter siden): Personlig har jeg aldri hatt sansen for designet på USS Enterprise og de andre skipene med samme utseende i Star Trek. Den enorme, flate "tallerkenen" og de lange seksjonene som forbinder den og motorene med den nedre hoveddelen av skipet ser etter min mening både dumt og urealistisk ut. Jeg syns definitivt at Corellian Engineering Corporation model YT-1300fp, stjerneskipmodellen best kjent for skipet Millennium Falcon, er tusen ganger bedre av design, selv om Enterprise definitivt ser mer aerodynamisk ut. Men hver sin smak Dagens nerding fra meg Vi ønsker deg også en fin og god lørdagskveld.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 23 minutter siden Forfatter Skrevet 23 minutter siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god lørdagskveld.♥️♥️ Fin og god Lørdsgskveld ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 minutter siden Skrevet 5 minutter siden N-4K0 skrev (9 minutter siden): God kveld type lørdags Vi håper at du koser deg i kveld.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 minutter siden Skrevet 4 minutter siden Maskinfører skrev (18 minutter siden): Fin og god Lørdsgskveld ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå