Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 75192 skrev (2 minutter siden): Han finnes ikke i rampe nissen Vi fant Rampenissen.😉😉
75192 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi fant Rampenissen.😉😉 nei har det ikke bevis hvem av streaming tjeneste er det under her er riktig 6 er feil en er riktig Disney pluss Max Netflix tv2 sumo Skyshowetime Viaplay Primvideo Endret 3 timer siden av 75192 1
75192 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden N-4K0 skrev (På 2.12.2025 den 2.35): Ribbe med tilbehør 😋 😋 røheblit dem ebbiR Oda har tilbud på ribbe nå https://oda.com/no/products/65972-heldiggris-heldiggris-tynnribbe-av-frilandsgris-ru/ 1
N-4K0 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ribbe er allerede innkjøpt, og jeg gjetter på at du har Disney+ 1
Maskinfører Skrevet 36 minutter siden Forfatter Skrevet 36 minutter siden Den er veldig god og ha i kaffen @Tussi! 😀 eller med varmt vann og sukker toddy som pappa lagde 😀 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 minutter siden Skrevet 22 minutter siden Maskinfører skrev (13 minutter siden): Den er veldig god og ha i kaffen @Tussi! 😀 eller med varmt vann og sukker toddy som pappa lagde 😀 Sånt rører ikke vi. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 minutter siden Skrevet 22 minutter siden N-4K0 skrev (2 timer siden): Ribbe er allerede innkjøpt, og jeg gjetter på at du har Disney+ Vi sier nam nam ribbe.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21 minutter siden Skrevet 21 minutter siden 75192 skrev (2 timer siden): Oda har tilbud på ribbe nå https://oda.com/no/products/65972-heldiggris-heldiggris-tynnribbe-av-frilandsgris-ru/ 😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden 75192 skrev (3 timer siden): nei har det ikke bevis hvem av streaming tjeneste er det under her er riktig 6 er feil en er riktig Disney pluss Max Netflix tv2 sumo Skyshowetime Viaplay Primvideo Vi fant deg, du er rampenissen.😉😉 1
Maskinfører Skrevet 17 minutter siden Forfatter Skrevet 17 minutter siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Sånt rører ikke vi. Ikke det nei 😀😀 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 minutter siden Skrevet 16 minutter siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ikke det nei 😀😀 Vi er 100% avholds begge to. 1
Maskinfører Skrevet 11 minutter siden Forfatter Skrevet 11 minutter siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Vi er 100% avholds begge to. Dere er det ja men det er jo bra da 😀😀
N-4K0 Skrevet 9 minutter siden Skrevet 9 minutter siden Jeg drikker, men det er så lite at jeg praktisk talt er avholds. Men det jeg drikker er stort sett en håndfull typer likør, 20-35% alkohol, for jeg klarer ikke den typiske alkoholsmaken og ting som whiskey, aquavit o.l. samt øl syns jeg overhodet ikke er noe godt. Noen likører samt det folk kaller rusbrus er det det går i hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå