Maskinfører Skrevet søndag kl 17:46 Forfatter Skrevet søndag kl 17:46 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Vi håper at han snart svarer på din PM. Ja 😀😀 1
Maskinfører Skrevet søndag kl 17:47 Forfatter Skrevet søndag kl 17:47 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Tusen Takk, vi ønsker dere en fin og god søndag og 1.advent.♥️♥️ Tusen takk god 1 søndag i Advent ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 17:48 Skrevet søndag kl 17:48 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja 😀😀 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tusen takk god 1 søndag i Advent ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet søndag kl 17:55 Forfatter Skrevet søndag kl 17:55 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 18:09 Skrevet søndag kl 18:09 Maskinfører skrev (13 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet søndag kl 18:17 Forfatter Skrevet søndag kl 18:17 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 18:21 Skrevet søndag kl 18:21 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️❤️ Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet søndag kl 18:29 Forfatter Skrevet søndag kl 18:29 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ Ja våre også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 18:31 Skrevet søndag kl 18:31 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja våre også ❤️❤️ ♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet søndag kl 18:37 Forfatter Skrevet søndag kl 18:37 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 75192 skrev (2 timer siden):
75192 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Dere vet ikke hva det er i esken da….tar dere opp de her 2 Ser dobbelt nå 🤪 jeg tar opp de 2 her gjett plz først da svar kommer til slutt Endret 5 timer siden av 75192 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 75192 skrev (12 minutter siden): Dere vet ikke hva det er i esken da….tar dere opp de her 2 Ser dobbelt nå 🤪 jeg tar opp de 2 her gjett plz først da svar kommer til slutt Sorry vi så ikke spørsmålet, men vi orker ikke gjette nå.
75192 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Sorry vi så ikke spørsmålet, men vi orker ikke gjette nå. Da saboterer jeg for dere 2 sikkert noe for vår rampe nisse @TheDarkSycamore - SCM 😜😜😜😜😜 hilsen fjompe nissen Endret 3 timer siden av 75192 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 75192 skrev (1 time siden): Da saboterer jeg for dere 2 sikkert noe for vår rampe nisse @TheDarkSycamore - SCM 😜😜😜😜😜 hilsen fjompe nissen N-4K0 skrev (1 time siden): Jeg gir herved Mr. 75192 tittelen Legonisse Vi forstår at det er allslags nissestreker her inne nå.🎅🎅🤶🤶🤣🤣
N-4K0 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden De største nissestreken er det våre egne Nissetvillinger som står for 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden N-4K0 skrev (41 minutter siden): De største nissestreken er det våre egne Nissetvillinger som står for Jepp, vi er skyldige etter tiltalen.
75192 Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden N-4K0 skrev (2 timer siden): Jeg gir herved Mr. 75192 tittelen Legonisse Han finnes ikke i rampe nissen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå