Maskinfører Skrevet 30. november Forfatter Skrevet 30. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Vi håper at han snart svarer på din PM. Ja 😀😀 1
Maskinfører Skrevet 30. november Forfatter Skrevet 30. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Tusen Takk, vi ønsker dere en fin og god søndag og 1.advent.♥️♥️ Tusen takk god 1 søndag i Advent ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november Skrevet 30. november Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja 😀😀 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tusen takk god 1 søndag i Advent ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 30. november Forfatter Skrevet 30. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november Skrevet 30. november Maskinfører skrev (13 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 30. november Forfatter Skrevet 30. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november Skrevet 30. november Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️❤️ Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 30. november Forfatter Skrevet 30. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ Ja våre også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november Skrevet 30. november Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja våre også ❤️❤️ ♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 30. november Forfatter Skrevet 30. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. desember Skrevet 4. desember 75192 skrev (2 timer siden):
75192 Skrevet 4. desember Skrevet 4. desember (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Dere vet ikke hva det er i esken da….tar dere opp de her 2 Ser dobbelt nå 🤪 jeg tar opp de 2 her gjett plz først da svar kommer til slutt Endret 4. desember av 75192 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. desember Skrevet 4. desember 75192 skrev (12 minutter siden): Dere vet ikke hva det er i esken da….tar dere opp de her 2 Ser dobbelt nå 🤪 jeg tar opp de 2 her gjett plz først da svar kommer til slutt Sorry vi så ikke spørsmålet, men vi orker ikke gjette nå.
75192 Skrevet 4. desember Skrevet 4. desember (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Sorry vi så ikke spørsmålet, men vi orker ikke gjette nå. Da saboterer jeg for dere 2 sikkert noe for vår rampe nisse @TheDarkSycamore - SCM 😜😜😜😜😜 hilsen fjompe nissen Endret 4. desember av 75192 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. desember Skrevet 4. desember 75192 skrev (1 time siden): Da saboterer jeg for dere 2 sikkert noe for vår rampe nisse @TheDarkSycamore - SCM 😜😜😜😜😜 hilsen fjompe nissen N-4K0 skrev (1 time siden): Jeg gir herved Mr. 75192 tittelen Legonisse Vi forstår at det er allslags nissestreker her inne nå.🎅🎅🤶🤶🤣🤣
N-4K0 Skrevet 4. desember Skrevet 4. desember De største nissestreken er det våre egne Nissetvillinger som står for 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. desember Skrevet 4. desember N-4K0 skrev (41 minutter siden): De største nissestreken er det våre egne Nissetvillinger som står for Jepp, vi er skyldige etter tiltalen.
75192 Skrevet 4. desember Skrevet 4. desember N-4K0 skrev (2 timer siden): Jeg gir herved Mr. 75192 tittelen Legonisse Han finnes ikke i rampe nissen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå