Maskinfører Skrevet 16 timer siden Forfatter Skrevet 16 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (26 minutter siden): Vi ønsker deg en god og fin tirsdag.♥️♥️ Fin og god tirsdag ❤️❤️ 1
N-4K0 Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden God tirsdag Jeg driver og ser på ny gaming-pc, bortimot fem år siden jeg kjøpte min nåværende og med Windows 10 "ute" føler jeg det er på tide. Ser på en som ble anbefalt i en tråd om pc-kjøp i Data-delen av forumet, men selvsagt har det blitt bestilt så mange pc'er mens jeg kikket at kabinettet nå er i bestilling 😠 jaja, får bare vente Ei drøy uke, men usikker dato, men jeg MÅ jo ikke ha ny pc helst i går. 1 1
MR SPEED Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden N-4K0 skrev (16 minutter siden): God tirsdag Jeg driver og ser på ny gaming-pc, bortimot fem år siden jeg kjøpte min nåværende og med Windows 10 "ute" føler jeg det er på tide. Ser på en som ble anbefalt i en tråd om pc-kjøp i Data-delen av forumet, men selvsagt har det blitt bestilt så mange pc'er mens jeg kikket at kabinettet nå er i bestilling 😠 jaja, får bare vente Ei drøy uke, men usikker dato, men jeg MÅ jo ikke ha ny pc helst i går. ja vent til black friday @N-4K0 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden MR SPEED skrev (1 time siden): ja vent til black friday @N-4K0 N-4K0 skrev (1 time siden): God tirsdag Jeg driver og ser på ny gaming-pc, bortimot fem år siden jeg kjøpte min nåværende og med Windows 10 "ute" føler jeg det er på tide. Ser på en som ble anbefalt i en tråd om pc-kjøp i Data-delen av forumet, men selvsagt har det blitt bestilt så mange pc'er mens jeg kikket at kabinettet nå er i bestilling 😠 jaja, får bare vente Ei drøy uke, men usikker dato, men jeg MÅ jo ikke ha ny pc helst i går. Maskinfører skrev (4 timer siden): Fin og god tirsdag ❤️❤️ Vi ønsker dere en fin og god tirsdagskveld.♥️♥️ 1
MR SPEED Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi ønsker dere en fin og god tirsdagskveld.♥️♥️ Vi i forumet ønsker dere en fin og god tirsdagskveld. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden MR SPEED skrev (Akkurat nå): Vi i forumet ønsker dere en fin og god tirsdagskveld. Vi sier tusen hjertelig takk.
Maskinfører Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Vi ønsker dere en fin og god tirsdagskveld.♥️♥️ Fin og god Tirsdagskveld ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Maskinfører skrev (6 minutter siden): Fin og god Tirsdagskveld ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (50 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️❤️ 1
Maskinfører Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden Hehe Nils har brent sausen inn i asjetten 😀 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Maskinfører skrev (2 timer siden): Hehe Nils har brent sausen inn i asjetten 😀 Maskinfører skrev (2 timer siden): Vi tenker på dere også ❤️❤️ ♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden MR SPEED skrev (2 timer siden): Fryser igjen 🥲🥲🥲 🥰🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå