Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 19:48 Skrevet mandag kl 19:48 MR SPEED skrev (Akkurat nå): https://www.vg.no/nyheter/i/0Vw5ao/naa-blir-det-kaldt-overalt @TheDarkSycamore - SCM @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Vi vet vi liker det ikke.
Maskinfører Skrevet mandag kl 19:49 Forfatter Skrevet mandag kl 19:49 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (51 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 19:51 Skrevet mandag kl 19:51 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Vi tenker på dere også ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 21:36 Skrevet tirsdag kl 21:36 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) https://www.vg.no/nyheter/i/3MLL3d/flere-nettsider-har-troebbel 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 00:30 Skrevet onsdag kl 00:30 MR SPEED skrev (2 timer siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) https://www.vg.no/nyheter/i/3MLL3d/flere-nettsider-har-troebbel Vi merket det i dag, noen nettsteder laster fortsatt litt tregt opp.
MR SPEED Skrevet onsdag kl 16:30 Skrevet onsdag kl 16:30 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 timer siden): Vi merket det i dag, noen nettsteder laster fortsatt litt tregt opp. er det dere 2 kaller server feil da 😀😀 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 21:06 Skrevet onsdag kl 21:06 MR SPEED skrev (4 timer siden): er det dere 2 kaller server feil da 😀😀
MR SPEED Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Det er bare hos lego over 14.000 lego klosser kjøpt 👍👍 ikke resten av lego butikker da 👍👍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden MR SPEED skrev (2 timer siden): Det er bare hos lego over 14.000 lego klosser kjøpt 👍👍 ikke resten av lego butikker da 👍👍 Vi synes at det virker skikkelig kult.😎😎🥰🥰
N-4K0 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Pyramidesettet frister litt, men det er noe annet jeg skal kjøpe venter for å se om Black Friday fører til noe rabatt på det jeg skal kjøpe. 1
MR SPEED Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden N-4K0 skrev (25 minutter siden): Pyramidesettet frister litt, men det er noe annet jeg skal kjøpe venter for å se om Black Friday fører til noe rabatt på det jeg skal kjøpe. skal kjøpe det i bilde får 5% rabat da venter på det kommer inn, bare ble ryddet her.... Rabaten fikk la inn eposten å navnet mitt er så mye dritt i eposten fra før er ikke farlig 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden N-4K0 skrev (2 timer siden): Pyramidesettet frister litt, men det er noe annet jeg skal kjøpe venter for å se om Black Friday fører til noe rabatt på det jeg skal kjøpe. Vi synes at Black Friday er Handelshysteri.😉😉
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden MR SPEED skrev (2 timer siden): skal kjøpe det i bilde får 5% rabat da venter på det kommer inn, bare ble ryddet her.... Rabaten fikk la inn eposten å navnet mitt er så mye dritt i eposten fra før er ikke farlig Vi synes at denne der er megakul.😎😎🥰🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå