Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 03:08 Skrevet fredag kl 03:08 Maskinfører skrev (3 timer siden): ❤️❤️ Vi ønsker deg en fin og god fredagsmorgen.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet fredag kl 06:56 Forfatter Skrevet fredag kl 06:56 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi ønsker deg en fin og god fredagsmorgen.♥️♥️ Fin og god Fredagsmorgen ❤️❤️ 1
Maskinfører Skrevet fredag kl 09:17 Forfatter Skrevet fredag kl 09:17 Sånn da fikk jeg skifta Dieselfilter på Sølvreven også 😀 filter for vinterdiesel 😀 2 1
Maskinfører Skrevet fredag kl 09:18 Forfatter Skrevet fredag kl 09:18 Sviskepott skrev (2 timer siden): Enda finere og godere morgen fra meg. Enda finere og godere morgen 😀 1 1
Sviskepott Skrevet fredag kl 10:02 Skrevet fredag kl 10:02 Måtte det bli en perfekt vinter for alt som heter motorer i din verden. 2
Maskinfører Skrevet fredag kl 12:55 Forfatter Skrevet fredag kl 12:55 Sviskepott skrev (2 timer siden): Måtte det bli en perfekt vinter for alt som heter motorer i din verden. Tusen takk @Sviskepottja måtte det det 😀 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 13:14 Skrevet fredag kl 13:14 Maskinfører skrev (18 minutter siden): Tusen takk @Sviskepottja måtte det det 😀 Maskinfører skrev (19 minutter siden): Sånn 🤨 Sviskepott skrev (3 timer siden): Måtte det bli en perfekt vinter for alt som heter motorer i din verden. Maskinfører skrev (3 timer siden): Enda finere og godere morgen 😀 Maskinfører skrev (3 timer siden): Sånn da fikk jeg skifta Dieselfilter på Sølvreven også 😀 filter for vinterdiesel 😀 Sviskepott skrev (6 timer siden): Enda finere og godere morgen fra meg. Maskinfører skrev (6 timer siden): Fin og god Fredagsmorgen ❤️❤️ Tusen Takk, vi ønsker dere en fin og god fredag.♥️♥️ 1
MR SPEED Skrevet fredag kl 13:53 Skrevet fredag kl 13:53 Kom ikke klokka 09:00 nei er ikke sint sur no no bare pause litt fikk litt angst vs koffein suge lik angsten sulten venta på oda de var seine da litt måtte tar 5 min tar litt fri vet aldri angsten kommer da vs koffein nei ses drar ikke her fra nooooo jeg tar fri litt 😃 2
Sviskepott Skrevet fredag kl 13:56 Skrevet fredag kl 13:56 Gjør det du. Finn roen igjen etter hvert. 2
Maskinfører Skrevet fredag kl 14:01 Forfatter Skrevet fredag kl 14:01 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (46 minutter siden): Tusen Takk, vi ønsker dere en fin og god fredag.♥️♥️ Fin og god fredag ❤️❤️ 1
Maskinfører Skrevet fredag kl 14:02 Forfatter Skrevet fredag kl 14:02 Sviskepott skrev (5 minutter siden): Gjør det du. Finn roen igjen etter hvert. Ja skal det 😀 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 17:38 Skrevet fredag kl 17:38 Maskinfører skrev (3 timer siden): Ja skal det 😀 Maskinfører skrev (3 timer siden): Fin og god fredag ❤️❤️ Sviskepott skrev (3 timer siden): Gjør det du. Finn roen igjen etter hvert. MR SPEED skrev (3 timer siden): Kom ikke klokka 09:00 nei er ikke sint sur no no bare pause litt fikk litt angst vs koffein suge lik angsten sulten venta på oda de var seine da litt måtte tar 5 min tar litt fri vet aldri angsten kommer da vs koffein nei ses drar ikke her fra nooooo jeg tar fri litt 😃 Vi ønsker dere en fin og god fredagskveld.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet fredag kl 17:40 Forfatter Skrevet fredag kl 17:40 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi ønsker dere en fin og god fredagskveld.♥️♥️ Fin og god fredagskveld ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 17:41 Skrevet fredag kl 17:41 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Fin og god fredagskveld ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet fredag kl 18:05 Forfatter Skrevet fredag kl 18:05 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Bare koselig vi tenker på dere også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 18:21 Skrevet fredag kl 18:21 Maskinfører skrev (15 minutter siden): Bare koselig vi tenker på dere også ❤️❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet fredag kl 18:37 Forfatter Skrevet fredag kl 18:37 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 18:51 Skrevet fredag kl 18:51 Maskinfører skrev (13 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️❤️ Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå