Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Skrevet 3. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Vi ønsker dere en fin og god fredag våre venner.♥️♥️ Fin og god Fredagskveld ❤️❤️ 1
MR SPEED Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Her @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Sviskepott 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober MR SPEED skrev (3 timer siden): Her @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Sviskepott MR SPEED skrev (4 timer siden): Maskinfører skrev (4 timer siden): Fin og god Fredagskveld ❤️❤️ ♥️♥️♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 4. oktober Forfatter Skrevet 4. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): ♥️♥️♥️♥️ ❤️❤️❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober MR SPEED skrev (7 timer siden): Maskinfører skrev (49 minutter siden): ❤️❤️❤️❤️ Vi ønsker dere en fin og god lørdagsmorgen.♥️♥️♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 4. oktober Forfatter Skrevet 4. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi ønsker dere en fin og god lørdagsmorgen.♥️♥️♥️♥️ Fin og god lørdagsmorgen ❤️❤️ 1
Sviskepott Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober Jeg skal bare være hjemme, altså innendørs i dag. Har Maskinføreren tenkt seg på fjellklatretur, eller handletur kanskje? Jogging i regnet? Hvis du har regn. 1
N-4K0 Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober God lørdag her blåser det tidvis godt, jeg har vært ute og festet søppeldunklokkene. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober N-4K0 skrev (34 minutter siden): God lørdag her blåser det tidvis godt, jeg har vært ute og festet søppeldunklokkene. Sviskepott skrev (4 timer siden): Jeg skal bare være hjemme, altså innendørs i dag. Har Maskinføreren tenkt seg på fjellklatretur, eller handletur kanskje? Jogging i regnet? Hvis du har regn. Maskinfører skrev (8 timer siden): Fin og god lørdagsmorgen ❤️❤️ Vi ønsker dere en fin og god lørdag.♥️♥️ 1 1
Maskinfører Skrevet 4. oktober Forfatter Skrevet 4. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Vi ønsker dere en fin og god lørdag.♥️♥️ Fin og god Lørdag ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober Maskinfører skrev (20 minutter siden): Fin og god Lørdag ❤️❤️ ♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 5. oktober Forfatter Skrevet 5. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1
Maskinfører Skrevet 5. oktober Forfatter Skrevet 5. oktober Man er gammel bare fordi man husker Ford Taunus påstod en Journalist i Sarpsborg Arbeiderblad 1
Maskinfører Skrevet 5. oktober Forfatter Skrevet 5. oktober MR SPEED skrev (På 3.10.2025 den 21.49): Her @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Sviskepott Den der er noe ordentlig dritt hadde en og røk etter 5 skruer ☹️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober Maskinfører skrev (34 minutter siden): Den der er noe ordentlig dritt hadde en og røk etter 5 skruer ☹️ Maskinfører skrev (36 minutter siden): Man er gammel bare fordi man husker Ford Taunus påstod en Journalist i Sarpsborg Arbeiderblad Maskinfører skrev (6 timer siden): ❤️❤️ Vi ønsker deg en fin og god søndag.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 5. oktober Forfatter Skrevet 5. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi ønsker deg en fin og god søndag.♥️♥️ Fin og god søndag ❤️❤️ 1
Sviskepott Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober Samme fra meg. Pyttipanne hos meg i dag. Smakte ok. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober Maskinfører skrev (1 time siden): Fin og god søndag ❤️❤️ Sviskepott skrev (39 minutter siden): Samme fra meg. Pyttipanne hos meg i dag. Smakte ok. Vi ønsker dere en fin og god søndagskveld.♥️♥️ 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå