MR SPEED Skrevet i går, 03:15 Skrevet i går, 03:15 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi ønsker dere en fin og god tirsdagsmorgen.♥️♥️ Ønsker til bake 1
Maskinfører Skrevet i går, 03:57 Forfatter Skrevet i går, 03:57 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi ønsker dere en fin og god tirsdagsmorgen.♥️♥️ God tirsdagsmorgen ❤️❤️ 2
Sviskepott Skrevet i går, 08:44 Skrevet i går, 08:44 Tidlig på morgenen var jeg ute og snuste samtidig inn den mye klarere høstluften som plutselig er her, uten tvil. Jeg er glad for dette. Sommeren har vært en lang lidelse for meg, så nå kommer belønningen for å ha holdt ut. 1
MR SPEED Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden (endret) Sitte litt vell hard i VR spillet lego bricktales,,,, 😍 i da grunnen er jeg fikk ikke kommet meg ut av Spill... Grunnen er de har bytta der jeg trykker for komme ut av brettet,,, er på hånden nå sist gangså var det på A eller B så jeg slettet spillet å save å sånt å begynte på nytt da 😍 Endret 23 timer siden av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden MR SPEED skrev (57 minutter siden): Sitte litt vell hard i VR spillet lego bricktales,,,, 😍 i da grunnen er jeg fikk ikke kommet meg ut av Spill... Grunnen er de har bytta der jeg trykker for komme ut av brettet,,, er på hånden nå sist gangså var det på A eller B så jeg slettet spillet å save å sånt å begynte på nytt da 😍 Sviskepott skrev (3 timer siden): Tidlig på morgenen var jeg ute og snuste samtidig inn den mye klarere høstluften som plutselig er her, uten tvil. Jeg er glad for dette. Sommeren har vært en lang lidelse for meg, så nå kommer belønningen for å ha holdt ut. Delvis skrev (3 timer siden): God tirsdag alle 🙂 Maskinfører skrev (7 timer siden): God tirsdagsmorgen ❤️❤️ MR SPEED skrev (8 timer siden): MR SPEED skrev (8 timer siden): Ønsker til bake Vi ønsker dere en fin og god tirsdag.♥️♥️ 2
Sviskepott Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Jeg har spist opp min lille pakke med kjeks og vurderer å kjøpe en til til lørdag. 1
Maskinfører Skrevet 21 timer siden Forfatter Skrevet 21 timer siden Bilder foreløpig Registerreimskift 2009 Mitsubishi L200 1 1
Maskinfører Skrevet 21 timer siden Forfatter Skrevet 21 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god tirsdag.♥️♥️ Fin og god tirsdag ❤️❤️ 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden MR SPEED skrev (1 time siden): Sviskepott skrev (3 timer siden): Et vakkert motorrom! Maskinfører skrev (4 timer siden): Fin og god tirsdag ❤️❤️ Maskinfører skrev (4 timer siden): Bilder foreløpig Registerreimskift 2009 Mitsubishi L200 Sviskepott skrev (4 timer siden): Jeg har spist opp min lille pakke med kjeks og vurderer å kjøpe en til til lørdag. Vi ønsker dere en fin og god tirsdagskveld.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 17 timer siden Forfatter Skrevet 17 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (22 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god tirsdagskveld.♥️♥️ Fin og god Tirsdagskveld ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Maskinfører skrev (5 minutter siden): Fin og god Tirsdagskveld ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 15 timer siden Forfatter Skrevet 15 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Maskinfører skrev (16 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 15 timer siden Forfatter Skrevet 15 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (22 minutter siden): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️❤️ Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ Ja våre også ❤️❤️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå