Gouldfan Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden (endret) Her har det vært helt nydelig vær i minst 3 dager, har tatt med Madammen på lange gåturer i Strømstad de to siste dagene i solskinn, rundtur rundt Laholmen gjennom hele byen og gjennom den store Parkveien ved vannverket og i skygge og trær i parken rundt sjøen helt til Eurocash krysset der vi kjøpte vann og ruslet hjem til Oslovägen. Ønsker dere alle en fortsatt herlig sommer, og ta næring av den livsviktige sola enten dere er ensomme eller i lag.♥️🌞🙂 Endret 19 timer siden av Gouldfan 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden MR SPEED skrev (2 timer siden): I morgen blir veil 30 varmegrader her vel Gouldfan skrev (27 minutter siden): Her har det vært helt nydelig vær i minst 3 dager, har tatt med Madammen på lange gåturer i Strømstad de to siste dagene i solskinn, rundtur rundt Laholmen gjennom hele byen og gjennom den store Parkveien ved vannverket og i skygge og trær i parken rundt sjøen helt til Eurocash krysset der vi kjøpte vann og ruslet hjem til Oslovägen. Ønsker dere alle en fortsatt herlig sommer, og ta næring av den livsviktige sola enten dere er ensomme eller i lag.♥️🌞🙂 Vi ønsker dere en fin og god søndagskveld.♥️♥️ 1
MR SPEED Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Gouldfan skrev (32 minutter siden): Her har det vært helt nydelig vær i minst 3 dager, har tatt med Madammen på lange gåturer i Strømstad de to siste dagene i solskinn, rundtur rundt Laholmen gjennom hele byen og gjennom den store Parkveien ved vannverket og i skygge og trær i parken rundt sjøen helt til Eurocash krysset der vi kjøpte vann og ruslet hjem til Oslovägen. Ønsker dere alle en fortsatt herlig sommer, og ta næring av den livsviktige sola enten dere er ensomme eller i lag.♥️🌞🙂 Hva med ta spring vann 😊👍 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden MR SPEED skrev (21 minutter siden): Hva med ta spring vann 😊👍 MR SPEED skrev (9 minutter siden): Vann fra springen å rett i fryseren 👍
Gouldfan Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden (endret) MR SPEED skrev (37 minutter siden): Hva med ta spring vann 😊👍 Vann på flaske er billig i Sverige, jeg betalte 6 kr for kullsyret kildevann,kona liker naturell 6kr. Viktigeste var at det var iskaldt. Endret 17 timer siden av Gouldfan 1 1
Maskinfører Skrevet 17 timer siden Forfatter Skrevet 17 timer siden Er ute på skogbruk klokken 19:59 og se hva jeg fant hva slags pels er dette ? lå på bakken 😀 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Maskinfører skrev (4 minutter siden): Er ute på skogbruk klokken 19:59 og se hva jeg fant hva slags pels er dette ? lå på bakken 😀 1
Gouldfan Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden (endret) Maskinfører skrev (29 minutter siden): Er ute på skogbruk klokken 19:59 og se hva jeg fant hva slags pels er dette ? lå på bakken 😀 Kan være alt fra elghund, skogskatt og rådyr.. Rådyr er helt det store nå, er massevis mens elg er i fåtall. Før var det omvendt, er ikke kun pga ulven sier de som har peiling. Jakt er det iallefall ikke fordi kvotene er sinnsykt små. Jeg tror det er fra hund eller katt. Siden det var på et skogbruk. Ligner på elghund pels, eller en skogskatt, katter med langt hår røyter masse hår. Endret 17 timer siden av Gouldfan 1 1
MR SPEED Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Fikk de her på døra nå med porterbuddy nå tour pro 3 👍😊 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden MR SPEED skrev (24 minutter siden): Fikk de her på døra nå med porterbuddy nå tour pro 3 👍😊
Gouldfan Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden MR SPEED skrev (43 minutter siden): Fikk de her på døra nå med porterbuddy nå tour pro 3 👍😊 Jbl er rock n roll og bra lyd… 1
Maskinfører Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden (endret) Gouldfan skrev (6 timer siden): Kan være alt fra elghund, skogskatt og rådyr.. Rådyr er helt det store nå, er massevis mens elg er i fåtall. Før var det omvendt, er ikke kun pga ulven sier de som har peiling. Jakt er det iallefall ikke fordi kvotene er sinnsykt små. Jeg tror det er fra hund eller katt. Siden det var på et skogbruk. Ligner på elghund pels, eller en skogskatt, katter med langt hår røyter masse hår. Det skulle stå Skogstur mens mobilen ville ha skogbruk 😀 ja jeg er enig i at det kan være rådyr ja jakt er det ikke mulig hund 😀 fant håret på enden av grusveien Endret 10 timer siden av Maskinfører 1
Maskinfører Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): 👍👍 1
Maskinfører Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden MR SPEED skrev (12 timer siden): @Maskinfører https://www.tv2.no/underholdning/slapp-djevelsk-fis-alle-flyktet-fra-rommet/17898209/ Ja 😀 1
Maskinfører Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 13.7.2025 den 3.06): ♥️♥️ ❤️❤️ 1
Maskinfører Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden MR SPEED skrev (På 13.7.2025 den 2.37): @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) https://www.tomshardware.com/video-games/retro-gaming/the-commodore-64-ultimate-computer-is-the-companys-first-hardware-release-in-over-30-years-pre-orders-start-at-usd299 Ja 😀 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Maskinfører skrev (1 time siden): Ja 😀 Maskinfører skrev (1 time siden): ❤️❤️ Maskinfører skrev (1 time siden): Ja 😀 Maskinfører skrev (1 time siden): 👍👍 Maskinfører skrev (1 time siden): Det skulle stå Skogstur mens mobilen ville ha skogbruk 😀 ja jeg er enig i at det kan være rådyr ja jakt er det ikke mulig hund 😀 fant håret på enden av grusveien Vi ønsker deg en fin og god mandagsmorgen.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi ønsker deg en fin og god mandagsmorgen.♥️♥️ Fin og god mandagsmorgen ❤️❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå