Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
SVK2 skrev (På 22.5.2025 den 7.37):

Skjønner og takk for at du sa ifra.

Huff. Hvorfor kom politiet og hvorfor må du ha hjemmesykepleie? Du trenger selvsagt ikke svare om det er privat. Jeg tenkte kanskje bare at kanskje noen her i tråden kunne komme med forslag om de visste hvorfor politiet kom.

Skjønner at du ikke liker at politiet kommer. Men jeg tror du skal være glad for at du gikk til legen med det høye blodtrykket og fikk det fikset.  Helsen din er viktig!

Var inne på kontroll i dag  og viste seg at legen hadde bekymret seg unødvendig han var veldig fornøyd så hjemmesykepleien ble avvist jeg tok de pillene jeg skulle ny kontroll om en måned og nye blodprøver skal ikke spise druer bananer nøtter sjokolade og det visste jeg ikke spiste en pakke meg druer før jeg tok blodprøve 

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
SVK2 skrev (På 22.5.2025 den 7.39):

Enig.  Men @Maskinfører selv om du skulle være sint og lei deg så prøv å si ifra på en hyggelig måte. De gjør nok bare jobben sin og prøver å hjelpe deg.  Det var ikke de som besøker deg nå som behandlet deg forderdelig som barn. ❤️

Jeg håper at det ordner seg når dere har fått snakket sammen. 

På noen må man bruke litt tøff metode ellers går det ikke inn men det var lett her 😉

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Delvis skrev (På 22.5.2025 den 10.01):

Høres helt rart ut ja det syns jeg 😕Har også  høyt blodtrykk, og et har aldri vært noen greie det sånn sett. Får bare vanlige medisiner av legen og det er det. Vet ikke hva slags vurdering de gjør i ditt tilfelle, men det høres rart ut. Beste råd jeg kan se for meg er å snakke med en advokat. Ikke at jeg har særlig god erfaringer med advokater da, så hvor godt råd det egentlig er vet jeg ikke. 🙄 Der er noe som heter pasientombud også. Går an å ringe dem, har gjort det en gang, fikk vennlig svar iallefall.

Legen bekymret seg unødvendig var inne til kontroll i dag og han var veldig fornøyd jeg tar ca 23-24 piller hver dag så 😉 slipper og klage hjemmesykepleie ble avskaffet 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Sviskepott skrev (På 22.5.2025 den 11.34):

Jeg hadde ikke blitt blid om helsevesen ikke hørte på mitt neitakk...og så sendte de onkel på døra mi. Inn i stua mi. Forstår hva du sier Maskinvenn. Håper inderlig at det ordner seg for deg. 🌸

Ja faen da hadde jeg solgt huset grunn Nr 1 naboene kjenner meg som en stille og rolig kar så kommer onkel og slår inn døra ? Grunn nr 2 fremmede har vært inne i mitt hus 🏡 det er bra @Sviskepott 🌸 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Maskinfører skrev (4 timer siden):

Ja faen da hadde jeg solgt huset grunn Nr 1 naboene kjenner meg som en stille og rolig kar så kommer onkel og slår inn døra ? Grunn nr 2 fremmede har vært inne i mitt hus 🏡 det er bra @Sviskepott 🌸 

Legen bekymret seg unødvendig var inne til kontroll i dag og han var veldig fornøyd jeg tar ca 23-24 piller hver dag så 😉 slipper og klage hjemmesykepleie ble avskaffet 

På noen må man bruke litt tøff metode ellers går det ikke inn men det var lett her 😉

Var inne på kontroll i dag  og viste seg at legen hadde bekymret seg unødvendig han var veldig fornøyd så hjemmesykepleien ble avvist jeg tok de pillene jeg skulle ny kontroll om en måned og nye blodprøver skal ikke spise druer bananer nøtter sjokolade og det visste jeg ikke spiste en pakke meg druer før jeg tok blodprøve 

Vi ønsker deg en fin og god fredagskveld.♥️♥️

• Hjerte 1
Skrevet
6 hours ago, Maskinfører said:

6 hours ago, Maskinfører said:

Så bra det ordnet seg! 

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...