Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Maskinfører skrev (2 minutter siden): Satt fast i kantina ☺️ Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det forstår jeg det er kjedelig ☺️☺️ Vi håper at du snart blir frisk, sånn at du får komme hjem igjen.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 7. mai Forfatter Skrevet 7. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi håper at du snart blir frisk, sånn at du får komme hjem igjen.♥️♥️ Ja det håper jeg også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det håper jeg også ❤️❤️ Vi ønsker deg Godbedring.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 7. mai Forfatter Skrevet 7. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Vi ønsker deg Godbedring.♥️♥️ Tusen takk det varmer ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Maskinfører skrev (15 minutter siden): Tusen takk det varmer ❤️❤️ Bare Hyggelig, vi tenker kjempemasse på deg.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 7. mai Forfatter Skrevet 7. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Bare Hyggelig, vi tenker kjempemasse på deg.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Maskinfører skrev (Akkurat nå): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ ♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Vi skal en del ærender i dag. så vi logger av nå. Vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1
Maskinfører Skrevet 8. mai Forfatter Skrevet 8. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden): ♥️♥️ Hei ❤️❤️ 1
Sviskepott Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Godt at du ligger i senga og ikke kjører bil med alle de på innsiden. God bedring. 2
Maskinfører Skrevet 8. mai Forfatter Skrevet 8. mai Sviskepott skrev (25 minutter siden): Godt at du ligger i senga og ikke kjører bil med alle de på innsiden. God bedring. Ja er enig der sånn ☺️ tusen takk ☺️ 1 1
Maskinfører Skrevet 8. mai Forfatter Skrevet 8. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Vi skal en del ærender i dag. så vi logger av nå. Vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Ja 👍👍 1
Maskinfører Skrevet 8. mai Forfatter Skrevet 8. mai Følte meg litt som Hellstrøm når de spurte om jeg skulle ha denne Potetsuppa 1
Sviskepott Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Wow...potetsupper har jeg aldri vært borti, men hva smakte det? 2
Maskinfører Skrevet 8. mai Forfatter Skrevet 8. mai Sviskepott skrev (12 minutter siden): Wow...potetsupper har jeg aldri vært borti, men hva smakte det? Smakte bare så vidt på Suppa skal på CT så tørr ikke å spise før testen er ferdig ☺️ 1
Sviskepott Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Jeg gjetter at det smaker potet, med godt krydder i. Jeg liker potet, så det hadde nok vært godt for min gane. Tvi-Tvi med videre test. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå