Maskinfører Skrevet 9. juni 2024 Forfatter Skrevet 9. juni 2024 N-4K0 skrev (18 minutter siden): MF har sprøyta bæolje på dieseltanken sin Ja har det skal få spylt ramma innvendig og få sprøyta der også 😀😀
MR SPEED Skrevet 9. juni 2024 Skrevet 9. juni 2024 Maskinfører skrev (1 time siden): Åhh sånn er godt fikk det på gamlehjemmet når Pappa levde var den god eller ? 😀 Lager du skruer å mutter selv gjenger eller hva de kaller det 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni 2024 Skrevet 9. juni 2024 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en godsøndagskveld.♥️♥️ 2
N-4K0 Skrevet 9. juni 2024 Skrevet 9. juni 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en godsøndagskveld.♥️♥️ God søndagskveld ønskes dere også 😊 🍀🍀 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni 2024 Skrevet 9. juni 2024 N-4K0 skrev (2 minutter siden): God søndagskveld ønskes dere også 😊 🍀🍀 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du og alle sammen her på Diskusjon har en finsøndagskveld.♥️♥️ 2
Maskinfører Skrevet 9. juni 2024 Forfatter Skrevet 9. juni 2024 MR SPEED skrev (1 time siden): Lager du skruer å mutter selv gjenger eller hva de kaller det Ja jeg har gjengetapper og gjengebakker
MR SPEED Skrevet 9. juni 2024 Skrevet 9. juni 2024 (endret) Maskinfører skrev (9 minutter siden): Ja jeg har gjengetapper og gjengebakker Prøvde det på maskin å mek det hadde det på maskin å mek da som da men epilepsi min kom i veien da ikke lagge gjenger selv husker det da Endret 9. juni 2024 av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni 2024 Skrevet 9. juni 2024 Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en finjunikveld.♥️♥️ 1
MR SPEED Skrevet 9. juni 2024 Skrevet 9. juni 2024 (endret) Kjøpt den nå på ODA jeg vet mere i morgen en gan vet ikke når den blir sendt fra ODA @Maskinfører Endret 9. juni 2024 av MR SPEED 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni 2024 Skrevet 9. juni 2024 MR SPEED skrev (1 minutt siden): Kjøpt den nå på ODA jeg vet mere i morgen en gan vet ikke når den blir sendt fra ODA @Maskinfører Cassidy Tvillingene synes at den der ser skikkelig digg ut.🍗🍗🍚🍚😋😋 1
MR SPEED Skrevet 9. juni 2024 Skrevet 9. juni 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at den der ser skikkelig digg ut.🍗🍗🍚🍚😋😋 Den her var mektig ikke som dere skriver digg bare ok 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni 2024 Skrevet 9. juni 2024 MR SPEED skrev (1 minutt siden): Den her var mektig ikke som dere skriver digg bare ok Cassidy Tvillingene synes at den ser veldig god ut vi.🍗🍗🍚🍚😋😋 1
MR SPEED Skrevet 9. juni 2024 Skrevet 9. juni 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at den ser veldig god ut vi.🍗🍗🍚🍚😋😋 Uten å prøve den hm
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni 2024 Skrevet 9. juni 2024 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Uten å prøve den hm Cassidy Tvillingene liker veldig godt kylling og ris og karri matretter.🍗🍗🍚🍚🍛🍛😋😋
MR SPEED Skrevet 9. juni 2024 Skrevet 9. juni 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker veldig godt kylling og ris og karri matretter.🍗🍗🍚🍚🍛🍛😋😋 Den er grei de 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni 2024 Skrevet 9. juni 2024 MR SPEED skrev (1 minutt siden): Den er grei de Cassidy Tvillingene elsker indiskmat.😋😋 1
MR SPEED Skrevet 9. juni 2024 Skrevet 9. juni 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene elsker indiskmat.😋😋 Oda er den på de 2 da 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni 2024 Skrevet 9. juni 2024 MR SPEED skrev (1 minutt siden): Oda er den på de 2 da OK, Oda leverer ikke varer i Bergen så da må Cassidy Tvillingene se om andre butikker har de der.😊😊 1
Maskinfører Skrevet 9. juni 2024 Forfatter Skrevet 9. juni 2024 MR SPEED skrev (3 timer siden): Kjøpt den nå på ODA jeg vet mere i morgen en gan vet ikke når den blir sendt fra ODA @Maskinfører Skal prøve en gang 😀😋
Maskinfører Skrevet 9. juni 2024 Forfatter Skrevet 9. juni 2024 Tassen var ikke her i dag heller ☹️☹️☹️😻😻😻🐈⬛🐈⬛🐈⬛❤️❤️❤️ 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå