Oxalidaceaee Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april Entern skrev (Akkurat nå): Håper du har en finfin dag 😀😀😀 Tusen takk 😃😃😃 I like måde @Entern 👌 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Tusen takk 😃😃😃 I like måde @Entern 👌 Det har jeg vettu 😊 blir nok litt tegning på meg, og så masse krim på tv 😊 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april Entern skrev (1 minutt siden): Det har jeg vettu 😊 blir nok litt tegning på meg, og så masse krim på tv 😊 Hva tegner du da? 😊 Krim? Hva ser du på da? Hilsen nysgjerrigheten selv 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Hva tegner du da? 😊 Krim? Hva ser du på da? Hilsen nysgjerrigheten selv 😂😂😂😂 Jeg tegner ting fra et univers jeg skulle skrevet bøker om men har skrivesperre 🤓 folk og dyr 😀 fantasy. Blir nok Midsomer Murders siden jeg er så glad i den serien 😀 og kanskje Lewis og Vera etterpå 😊 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april Entern skrev (2 minutter siden): Jeg tegner ting fra et univers jeg skulle skrevet bøker om men har skrivesperre 🤓 folk og dyr 😀 fantasy. Blir nok Midsomer Murders siden jeg er så glad i den serien 😀 og kanskje Lewis og Vera etterpå 😊 Fantasy? Så artig da 😃. Noen spesielle karakterer du liker ekstra godt? Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Fantasy? Så artig da 😃. Noen spesielle karakterer du liker ekstra godt? Jeg har latt være å tegne hovedpersoner så mye, mest bare mennesker jeg kommer på etterhvert 😊 adelige, soldater, bønder og arbeidere 😀 og masse fugler og trær og dyr og noen ganger fantasidyr 😀 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april Entern skrev (Akkurat nå): Jeg har latt være å tegne hovedpersoner så mye, mest bare mennesker jeg kommer på etterhvert 😊 adelige, soldater, bønder og arbeidere 😀 og masse fugler og trær og dyr og noen ganger fantasidyr 😀 Fantasidyr.... Det er jo spennende da😃. Hvilke liker du da? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (15 minutter siden): Tusen takk 😃😃😃 I like måde @Entern 👌 Jeg døde nå 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Jeg døde nå Døde? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Fantasidyr.... Det er jo spennende da😃. Hvilke liker du da? Et fantasi dyr eller som det heter fra harry potter Hippogriff 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Et fantasi dyr eller som det heter fra harry potter Hippogriff Ja dem er fine dem ❤️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (16 minutter siden): 🔥🔥🔥🔥🔥🔥 YEAH YEAH YEAH 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april MR SPEED skrev (13 minutter siden): YEAH YEAH YEAH Den var kul den 😘😍❤️🔥🥰🤩😜😘 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (1 time siden): Fantasidyr.... Det er jo spennende da😃. Hvilke liker du da? Alle sammen egentlig 😀 Lager mine egne da, har ikke lagd navn til dem ennå 😅 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (1 time siden): 🔥🔥🔥🔥🔥🔥 Savner den serien 🥲 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april Oxalidaceaee skrev (2 timer siden): Make me 😉😂😘😍 😘😘😘😘 Ja skal være forsiktig 😉 neidu den Pickupen ble hugget i November 2020 😉 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå