Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate

Sviskepott

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker at jeg så Kiss på TV da jeg var liten, og jeg trodde Paul Stanley var en dame fordi han hadde rød leppestift. Det var sangen "I was made for loving you". Men jeg la jo ikke merke til at han hadde en bar, og veldig hårete brystkasse i den videoen 😂 En venn av med var Gene Simons. Han var kulest da.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
MR SPEED skrev (3 minutter siden):

ok da ❤️❤️❤️😍😍😍🖖🖖🖖🖖

💋💋💋💋

ikke så farlig hvile bare vise deg 😎😎😎😎

Tusen takk for oppdragelsen. :)  Når det er deg så er det helt greit. 

Hydrium skrev (2 minutter siden):

Jeg husker at jeg så Kiss på TV da jeg var liten, og jeg trodde Paul Stanley var en dame fordi han hadde rød leppestift. Det var sangen "I was made for loving you". Men jeg la jo ikke merke til at han hadde en bar, og veldig hårete brystkasse i den videoen 😂 En venn av med var Gene Simons. Han var kulest da.

Ehh...jeg kan gå med på at han har en forferdelig lang tunge, men Stanleys voldsomme urskog m.m. tiltrakk lillesviskas oppmerksomhet. Jeg gjemmer ansiktet bak mine hender når jeg tenker tilbake på det nå. 😳

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Sviskepott skrev (Akkurat nå):

Tusen takk for oppdragelsen. :)  Når det er deg så er det helt greit. 

Ehh...jeg kan gå med på at han har en forferdelig lang tunge, men Stanleys voldsomme urskog m.m. tiltrakk lillesviskas oppmerksomhet. Jeg gjemmer ansiktet bak mine hender når jeg tenker tilbake på det nå. 😳

Hahahaha 🤣 Jeg må se videoen på nytt nå!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Sviskepott skrev (2 timer siden):

Jeg er også sånn privat av meg og ingen vet stort om meg...annet enn det de kan oppfatte selv her inne. 
Snill og grei er jeg og når vi finner en slik fin liten gjeng som går bra sammen, så må vi ta vare på hverandre.
Liker dere godt samtlige. 💝:D 

Om kiss skulle gå sammen igjen trur ikke det, trur de har sluttet for godt nå, de har sluttet før å begynt igjen før men nå dessverre nå er det slutt for godt

• Hjerte 1
Skrevet
Hydrium skrev (5 timer siden):

GIFs de Thank You | Tenor

MR SPEED skrev (4 timer siden):

ok da ❤️❤️❤️😍😍😍🖖🖖🖖🖖

💋💋💋💋

ikke så farlig hvile bare vise deg 😎😎😎😎

Sviskepott skrev (4 timer siden):

I know. I know. I know! Sorry. Glemte meg. Jeg dasker meg selv på hånda og sier fy nå. :( 

Vi ønsker dere en fin og god torsdagskveld.♥️♥️

• Liker 1
Skrevet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Vi synes at dette er megakul Lego.🥰🥰😎😎

har dere sett filmmene av star trek CC

image.thumb.jpeg.d4e2f28e23a85386faa0210ec156e874.jpeg

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...