MR SPEED Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Sviskepott skrev (2 timer siden): Tusen hjertelig takk for nydelige roser og gode opplysninger. Du er gull verdt, @MR SPEED 💝💝💝 Du glemte å banne @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) velkommen @Sviskepott❤️❤️ 1
Sviskepott Skrevet 18 timer siden Forfatter Skrevet 18 timer siden Takker for hyggelige ord og påminnelse. Jeg er nemlig ikke helt perfekt alltid. 1
MR SPEED Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Sviskepott skrev (7 minutter siden): Takker for hyggelige ord og påminnelse. Jeg er nemlig ikke helt perfekt alltid. Slapp av jeg bryr meg ikke noe særlig om det da ❤️❤️❤️❤️ 2
Sviskepott Skrevet 18 timer siden Forfatter Skrevet 18 timer siden Takk. Vi er levende mennesker alle sammen og en glipp en gang eller to i året, det må vi regne med. 1
MR SPEED Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Sviskepott skrev (2 minutter siden): Takk. Vi er levende mennesker alle sammen og en glipp en gang eller to i året, det må vi regne med. Gjør det vær dag ok selv for meg da 👍👍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Sviskepott skrev (3 timer siden): Tusen hjertelig takk for nydelige roser og gode opplysninger. Du er gull verdt, @MR SPEED 💝💝💝 MR SPEED skrev (4 timer siden): meny har begge 2. oda hadde den Men tikka gikk ut av sortimange til oda ja butikken til oda da... så du får begge på meny nettbutikk da begge 2 blir ofte fort utsolgt da på meny.... detn lønner seg gå inn se da å da er de inne trykk kjøpe da før andre kjøper de da 😀 MR SPEED skrev (4 timer siden): @Sviskepott jeg hvil gi deg rosene her 😀😀 Vi ønsker dere en fin og god lørdagskveld.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites til middag i dag.🍔🍔🍟🍟😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden MR SPEED skrev (8 minutter siden): Gjør det vær dag ok selv for meg da 👍👍 Sviskepott skrev (11 minutter siden): Takk. Vi er levende mennesker alle sammen og en glipp en gang eller to i året, det må vi regne med. MR SPEED skrev (30 minutter siden): Slapp av jeg bryr meg ikke noe særlig om det da ❤️❤️❤️❤️ Sviskepott skrev (38 minutter siden): Takker for hyggelige ord og påminnelse. Jeg er nemlig ikke helt perfekt alltid. MR SPEED skrev (1 time siden): Du glemte å banne @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) velkommen @Sviskepott❤️❤️ ♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Sviskepott skrev (8 minutter siden): Vi er gode venner uansett vi. Ja det er vi, og det synes vi at er fint å tenke på.🥰🥰 1
MR SPEED Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (52 minutter siden): Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites til middag i dag.🍔🍔🍟🍟😋😋 Er ordens politiet kommet på @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 2
Sviskepott Skrevet 17 timer siden Forfatter Skrevet 17 timer siden Tror at de er gode og mette nå i alle fall. 1
MR SPEED Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (55 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god lørdagskveld.♥️♥️ Ønsker dere 2 en finn good topp snopp sorry nå i dag @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 1
MR SPEED Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Sviskepott skrev (1 minutt siden): Tror at de er gode og mette nå i alle fall. Tagger deg @Sviskepott 🥰🥰 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden MR SPEED skrev (Akkurat nå): Ønsker dere 2 en finn good topp snopp sorry nå i dag @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Sviskepott skrev (1 minutt siden): Tror at de er gode og mette nå i alle fall. MR SPEED skrev (2 minutter siden): Er ordens politiet kommet på @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Vi håper at dere har en fin og god kveld.♥️♥️ 1
MR SPEED Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (33 minutter siden): Ja det er vi, og det synes vi at er fint å tenke på.🥰🥰 Elsker dere, lært av dere 2❤️❤️❤️❤️ 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden MR SPEED skrev (1 minutt siden): Elsker dere, lært av dere 2❤️❤️❤️❤️ ♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden MR SPEED skrev (4 minutter siden): Testa det @N-4K0 Vi sier nam nam.😋😋 1
MR SPEED Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Elsker deg å, må du bli høy på pæra da❤️❤️❤️❤️ @Sviskepott 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå