Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden N-4K0 skrev (1 time siden): Ettermiddagsklemmer til @Sviskepott som takk for morgenklemmen jeg gjerne tar imot og hilsener til alle sammen fra regnet i Midt-Norge MR SPEED skrev (3 timer siden): 50øre finnes ikke mere så den autografen blir da helt gratis 😝😝 Sviskepott skrev (3 timer siden): Du fortjener en problemfri helg og jeg håper det stadig blir slik, minutt for minutt. Vi ønsker dere en god og fin torsdagskveld.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden N-4K0 skrev (1 time siden): Ettermiddagsklemmer til @Sviskepott som takk for morgenklemmen jeg gjerne tar imot og hilsener til alle sammen fra regnet i Midt-Norge MR SPEED skrev (3 timer siden): 50øre finnes ikke mere så den autografen blir da helt gratis 😝😝 Sviskepott skrev (3 timer siden): Du fortjener en problemfri helg og jeg håper det stadig blir slik, minutt for minutt. Vi ønsker dere en god og fin torsdagskveld.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Vi har kost oss med Fish and Chips til middag i dag.🐟🐟🍟🍟😋😋 1
Sviskepott Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi har kost oss med Fish and Chips til middag i dag.🐟🐟🍟🍟😋😋 Himmel og hav for noen heldige folk dere er. Jeg spiser solo-saftis og det er jo godt, men ikke helt det samme. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Sviskepott skrev (5 minutter siden): Himmel og hav for noen heldige folk dere er. Jeg spiser solo-saftis og det er jo godt, men ikke helt det samme. Vi liker å kose oss med god mat.😋😋 1
Sviskepott Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): Vi liker å kose oss med god mat.😋😋 Ja, det vet jeg at dere gjør og jeg har tenkt i hele år at DET skal jeg også unne meg, men det blir med tanken. Hvorfor sitter det så langt inne å bestille god ferdigmat som er varm...til min dør? Kan noen svare meg på dette...hum? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Sviskepott skrev (4 minutter siden): Ja, det vet jeg at dere gjør og jeg har tenkt i hele år at DET skal jeg også unne meg, men det blir med tanken. Hvorfor sitter det så langt inne å bestille god ferdigmat som er varm...til min dør? Kan noen svare meg på dette...hum? Vi bestiller veldig sjeldent ferdigmat på døren, men vi går ut og spiser av og til.😋😋🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Jeg er introvert, jupp, jeg sier det som det er...og trives best med mine måltider hjemme.
MR SPEED Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Sviskepott skrev (2 timer siden): Himmel og hav for noen heldige folk dere er. Jeg spiser solo-saftis og det er jo godt, men ikke helt det samme. Meny du har is tilbud må håper du ser det her 👍👍 tilbudet er til den 23/8 2025 @Sviskepott Endret 1 time siden av MR SPEED
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå