Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni MR SPEED skrev (9 minutter siden): klager dere på meg snufs jeg logger nå Sorry vi er litt slitne, vi har Beatlesmaraton og vi er opptatte det har vi fortalt deg 1000 ganger.
MR SPEED Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Sorry vi er litt slitne, vi har Beatlesmaraton og vi er opptatte det har vi fortalt deg 1000 ganger. Nei dere har ikke sagt det 1000 ganger da CC HUSKER IKKE NÅ HAR DERE DET 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni MR SPEED skrev (7 timer siden): Nei dere har ikke sagt det 1000 ganger da CC HUSKER IKKE NÅ HAR DERE DET Sorry vi var litt slitne i natt, men vi har det bra nå.🥰🥰
MR SPEED Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Sorry vi var litt slitne i natt, men vi har det bra nå.🥰🥰 Tullet der er helt greit tar det på min kappe 👍👍👍👍👍👍 Endret 24. juni av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni MR SPEED skrev (5 timer siden): MR SPEED skrev (5 timer siden): Tullet der er helt greit tar det på min kappe 👍👍👍👍👍👍 Tusen Takk, vi ønsker deg en fin og god tirsdagskveld.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Vi har kost oss med Kylling og Ris til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍚🍚😋😋
MR SPEED Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Inntrisert m @Maskinfører https://itavisen.no/2025/06/24/xbox-meta-quest-3s-lansering/ 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni MR SPEED skrev (1 time siden): Inntrisert m @Maskinfører https://itavisen.no/2025/06/24/xbox-meta-quest-3s-lansering/ 👨🦰👩🦰👍👍
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
MR SPEED Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (26 minutter siden): Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Ønsker til bake good dag da CC 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni MR SPEED skrev (13 minutter siden): Ønsker til bake good dag da CC ♥️♥️
MR SPEED Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 good morgen cc MR SPEED skrev (3 timer siden): Ønsker til bake good dag da CC Good morgen @Maskinfører Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): ♥️♥️ Godd morgen Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Good morgen Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 timer siden): Vi har kost oss med Kylling og Ris til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍚🍚😋😋 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 timer siden): Tusen Takk, vi ønsker deg en fin og god tirsdagskveld.♥️♥️ Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 timer siden): Sorry vi var litt slitne i natt, men vi har det bra nå.🥰🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 24.6.2025 den 5.02): Sorry vi er litt slitne, vi har Beatlesmaraton og vi er opptatte det har vi fortalt deg 1000 ganger. 😜😜😜😝😝😝🤪🤪🤪 2
Maskinfører Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni MR SPEED skrev (3 timer siden): good morgen cc Good morgen @Maskinfører Godd morgen Good morgen 😜😜😜😝😝😝🤪🤪🤪 😛😛😛😛😛😛😛😛🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪 1
Maskinfører Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni MR SPEED skrev (12 timer siden): Inntrisert m @Maskinfører https://itavisen.no/2025/06/24/xbox-meta-quest-3s-lansering/ Ja bra det 😀 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Maskinfører skrev (34 minutter siden): Ja bra det 😀 Maskinfører skrev (35 minutter siden): 😛😛😛😛😛😛😛😛🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪 MR SPEED skrev (3 timer siden): good morgen cc Good morgen @Maskinfører Godd morgen Good morgen 😜😜😜😝😝😝🤪🤪🤪 Vi ønsker dere en god og fin onsdag.♥️♥️ 1
MR SPEED Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni JEG SIER HOP @Maskinfører å @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) JUMP 2
Maskinfører Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni MR SPEED skrev (2 timer siden): JEG SIER HOP @Maskinfører å @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) JUMP Ja bra den 😀 1
Maskinfører Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi ønsker dere en god og fin onsdag.♥️♥️ Fin og god onsdag ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni MR SPEED skrev (6 timer siden): JEG SIER HOP @Maskinfører å @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) JUMP Maskinfører skrev (3 timer siden): Ja bra den 😀 Maskinfører skrev (3 timer siden): Fin og god onsdag ❤️❤️ Vi ønsker dere en god og fin onsdagskveld.♥️♥️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå