MR SPEED Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Ryuuou skrev (På 9.6.2025 den 9.35): Har du noe i veien med meg eller?? Jeg er ikke den eneste. Hva er problemet egentlig. Jeg har allerede sagt SCM to ganger så det ville ikke fungere. Nei ikke jeg har det ….. du. Er toppers 👍👍❤️ 1
Sviskepott Skrevet 21. juni Forfatter Skrevet 21. juni Har noen av dere badet der ute i den virkelige vannverdenen i år? Noen jeg kjenner har det hele tiden, sier de, men jeg fryser ved tanken. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Sviskepott skrev (1 time siden): Har noen av dere badet der ute i den virkelige vannverdenen i år? Noen jeg kjenner har det hele tiden, sier de, men jeg fryser ved tanken. MR SPEED skrev (2 timer siden): Nei ikke jeg har det ….. du. Er toppers 👍👍❤️ Vi ønsker dere en fin og god lørdag.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites og Brus til middag i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋
MR SPEED Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Sviskepott skrev (8 timer siden): Har noen av dere badet der ute i den virkelige vannverdenen i år? Noen jeg kjenner har det hele tiden, sier de, men jeg fryser ved tanken. Nei ikke her is bading nei takk CC DERES TUR @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni MR SPEED skrev (6 minutter siden): Nei ikke her is bading nei takk CC DERES TUR @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Vi bader bare i bekken i skogen hjemme hos oss vi.😉😉 1
MR SPEED Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Vi bader bare i bekken i skogen hjemme hos oss vi.😉😉 Fikk jeg gratis 361 deler koster 349.kr for meg gratis da 😍😍 Endret 21. juni av MR SPEED 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni MR SPEED skrev (Akkurat nå): Fikk jeg gratis 361 deler koster 361.kr for meg gratis da 😍😍 Vi synes at det er skikkelig kul Lego.😎😎🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni MR SPEED skrev (3 minutter siden): Trykk ♥️♥️
Sviskepott Skrevet 21. juni Forfatter Skrevet 21. juni Jeg ser på videosnutter av søte labradorer som nekter å komme opp av bassenget og slik hadde jeg vært om jeg hadde hatt et basseng. Jeg er vaaaaaarm! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Sviskepott skrev (1 time siden): Jeg ser på videosnutter av søte labradorer som nekter å komme opp av bassenget og slik hadde jeg vært om jeg hadde hatt et basseng. Jeg er vaaaaaarm! ♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊🧃🧃😋😋
Sviskepott Skrevet 22. juni Forfatter Skrevet 22. juni God søndag til dere. Jeg er fremdeles trøtt etter lite søvn i natt. Har ikke frukt i hus. Ikke søtsaker hjeller. Sukk! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Sviskepott skrev (1 time siden): God søndag til dere. Jeg er fremdeles trøtt etter lite søvn i natt. Har ikke frukt i hus. Ikke søtsaker hjeller. Sukk! Tusen Takk, vi ønsker deg en fin og god søndag.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Vi har kost oss med Kyllinglår, Pommes Frites og Brus til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍟🍟🥤🥤😋😋
Sviskepott Skrevet 22. juni Forfatter Skrevet 22. juni Spiste et lite brett fra fjordland...det var makaroni og pølse. Helt ok det. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Sviskepott skrev (1 minutt siden): Spiste et lite brett fra fjordland...det var makaroni og pølse. Helt ok det. Vi sier nam nam.😋😋
Sviskepott Skrevet 22. juni Forfatter Skrevet 22. juni Jeg har spist fjordland så lenge at jeg har glemt hvordan middager lages fra bunnen av. Kan du/dere lage god brun saus kanskje? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå