Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate

Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk. :) Det minner meg på at jeg en gang for lenge siden ble anbefalt å ta en langdistansekjørejobb; trailer som fraktet eksplosiver og verre ting langt av sted og det var veldig godt betalt. Jeg hadde ei venninne som kjørte og tjente godt, men jeg droppet tanken. Det kunne jo koste meg mitt liv. Kunne være uheldig.  :( 

• Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Sviskepott skrev (2 timer siden):

Takk. :) Det minner meg på at jeg en gang for lenge siden ble anbefalt å ta en langdistansekjørejobb; trailer som fraktet eksplosiver og verre ting langt av sted og det var veldig godt betalt. Jeg hadde ei venninne som kjørte og tjente godt, men jeg droppet tanken. Det kunne jo koste meg mitt liv. Kunne være uheldig.  :( 

Vi ønsker deg en fin og god fredagskveld.♥️♥️

• Liker 1
Skrevet

Bra at dere koser dere. :) Jeg liker å høre det. Nå skal jeg forsøke å gå ut og gjøre noen greier noen timer,
selv om nettet er fristende. So long. 

• Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Skrevet

...men den gang ei, for fingere mine varmet opp risgrøt og hadde en stor bolle/rosin og smør på ved siden av. 
Det er visst snakk om at den fornuftige delen av meg vil spise opp det som finnes først, ellers blir det liggende. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Sviskepott skrev (4 timer siden):

Må få stekt eller kokt meg noen egg i dag, for kroppen vil ha! :D 

Sviskepott skrev (1 time siden):

...men den gang ei, for fingere mine varmet opp risgrøt og hadde en stor bolle/rosin og smør på ved siden av. 
Det er visst snakk om at den fornuftige delen av meg vil spise opp det som finnes først, ellers blir det liggende. 

Vi ønsker deg en fin og god søndagskveld.♥️♥️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...