Sviskepott Skrevet 10. juni Forfatter Skrevet 10. juni Jeg har spist lite i dag. Er ikke helt i form. Trøtt, Tung i hodet. Tenker ikke på mat så mye. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Sviskepott skrev (13 minutter siden): Jeg har spist lite i dag. Er ikke helt i form. Trøtt, Tung i hodet. Tenker ikke på mat så mye. Vi håper at du snart blir bedre og at du får matlyst igjen.🤗🤗
Sviskepott Skrevet 10. juni Forfatter Skrevet 10. juni MR SPEED skrev (På 30.5.2025 den 12.29): Svenske pott nei svisker pott der ja har det riktig snuppa jeg testa ut mikrofonen @Sviskepott Trivelig at @MR SPEED tester mikken innimellom. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Sviskepott skrev (2 timer siden): Trivelig at @MR SPEED tester mikken innimellom. 👨🦰👩🦰👍👍
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Sviskepott Skrevet 11. juni Forfatter Skrevet 11. juni Takker for det og meddeler at jeg er dagsforvirret. Pinsa rusket i rutinene mine. 😕 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Sviskepott skrev (1 time siden): Takker for det og meddeler at jeg er dagsforvirret. Pinsa rusket i rutinene mine. 😕 Pinsen rotet litt i rutinene våre også.😉😉
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Vi har kost oss med Kyllingsalat til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🥗🥗😋😋 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Sviskepott Skrevet 12. juni Forfatter Skrevet 12. juni TAKK! Samme til dere og alle som måtte komme innom her, for det blir KØ ! 🤣 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Sviskepott skrev (9 timer siden): TAKK! Samme til dere og alle som måtte komme innom her, for det blir KØ ! 🤣 Vi håper at du har en fin og god torsdagskveld.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Vi har kost oss med Fish and Chips og Brus til middag i dag.🐟🐟🍟🍟🥤🥤😋😋 1
Sviskepott Skrevet 12. juni Forfatter Skrevet 12. juni Jo, det ble en grei kveld. Har funnet meg billige og solide varer på nett og dermed gjort en god handel. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Sviskepott skrev (8 minutter siden): Jo, det ble en grei kveld. Har funnet meg billige og solide varer på nett og dermed gjort en god handel. Vi tenker at det er helt toppers.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Sviskepott skrev (1 time siden): Jeg også. Gleder meg til å få de levert. 👨🦰👩🦰👍👍
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰
Sviskepott Skrevet 13. juni Forfatter Skrevet 13. juni Takk...men det er jo det spesielle tallet etter fredag. Sitte rett på stolen med tunga ut av munnen...var det ikke slik? 🤡 1
Sviskepott Skrevet 13. juni Forfatter Skrevet 13. juni Bare nesten er greit. Faller ned på den rette siden av ting da. Lurer på om jeg skal bestille noe på døra denne helga. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå