Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Maskinfører skrev (1 minutt siden): Fin og god 1 pinsedagkveld ❤️❤️ Tusen Takk, vi har savnet deg her på forumet, og vi håper at du har det bra.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Sviskepott skrev (1 minutt siden): Den pølsa så god ut, Maskinvenn. Det synes vi også.🌭🌭😋😋 1
Sviskepott Skrevet 8. juni Forfatter Skrevet 8. juni XL-variant. ❤️ Jeg har hatt pølse og potetmos, grønnsaker, løk, ketshup/sennep og det var godt det også. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Sviskepott skrev (6 minutter siden): XL-variant. ❤️ Jeg har hatt pølse og potetmos, grønnsaker, løk, ketshup/sennep og det var godt det også. Vi sier nam nam.😋😋
Sviskepott Skrevet 8. juni Forfatter Skrevet 8. juni Ja. Var godt...og nå skal jeg slumre litt foran tv`n...for jeg er trøtt og her er varmt, så da må jeg nok ha en gjennomlufting i tillegg. 🥱 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Sviskepott skrev (1 minutt siden): Ja. Var godt...og nå skal jeg slumre litt foran tv`n...for jeg er trøtt og her er varmt, så da må jeg nok ha en gjennomlufting i tillegg. 🥱 Vi ser på et naturprogram på NRK1 hvor David Attenborough snakker.🥰🥰 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Sviskepott skrev (4 minutter siden): En kjernekar som jeg liker veldig godt! Vi liker han også veldig godt.🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Vi ønsker dere alle sammen en God2.pinsedagmorgen.👨🦰👩🦰🕊️🕊️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🟠🟠🧃🧃😋😋 1
Ryuuou Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Kjøpte havresurdeigs brød på godt brød på Trekanten via foodora. Bra brød det der. Sunt og smaker bra. Er det mulig? Det bør bli mer mulig med sånne ting. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Ryuuou skrev (8 minutter siden): Kjøpte havresurdeigs brød på godt brød på Trekanten via foodora. Bra brød det der. Sunt og smaker bra. Er det mulig? Det bør bli mer mulig med sånne ting. Vi håper du får en fin og god 2.pinsedag.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 9. juni Forfatter Skrevet 9. juni Rart når mandag er "rød" og hele verden står litt stille. 1 1
Ryuuou Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni 1 hour ago, Sviskepott said: Rart når mandag er "rød" og hele verden står litt stille. Å ja, glemte nesten det. Forklarer kanskje hvorfor posten ikke har levert pakke enda. 1 1
Sviskepott Skrevet 9. juni Forfatter Skrevet 9. juni Jeg har i alle fall fått dusjet og fikset nytt tøy, spist frokost og svart på litt e-post. Får si meg fornøyd med det. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Sviskepott skrev (3 timer siden): Jeg har i alle fall fått dusjet og fikset nytt tøy, spist frokost og svart på litt e-post. Får si meg fornøyd med det. Ryuuou skrev (3 timer siden): Å ja, glemte nesten det. Forklarer kanskje hvorfor posten ikke har levert pakke enda. Sviskepott skrev (5 timer siden): Rart når mandag er "rød" og hele verden står litt stille. Vi ønsker dere en fin og god 2.pinsedag.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Vi har kost oss med Fleskepannekaker til middag i dag.🥞🥞🥓🥓😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Vi har kost oss med Kylling og Ris til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍚🍚😋😋 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå