Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate

Sviskepott

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ryuuou skrev (5 timer siden):

Bra igjen nå. Bare litt seig hoste som henger igjen. Vet ikke hva det var. Kraftig forkjølelse, noe some gikk, influensa eller covid 19. Could be all of the above. Uansett bra igjen nå. Ikke noe antibiotika eller noe. Bare tålmodighet og henge i. Back in bussiness. Mer eller mindre.

Nå er min tur spiser driker kvalm hoster verker slapp blitt hyppo konder igjen 😝

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sviskepott skrev (2 timer siden):

Livet går ofte i bølger, så det er ikke rart at man blir litt kvalm innimellim. :( 

Boka 40 bet sushi til i dag 🥰🥰🥰🥰

• Hjerte 1
Skrevet

@Sviskepott

@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )

nei bestillingen min ble kansellert da de hadde ikke de sushi snøft ja ja jeg har 

Alien: Rogue Incursion is an all-new action-horror VR game that transforms you into ex-Colonial Marine Zula Hendricks on a dangerous mission to the uncharted planet Purdan, featuring innovative real-life motion gameplay, a whole-body loadout, and the most cunning Xenomorphs ever encountered.

🖕😍❤️🥰

• Hjerte 1
Skrevet
MR SPEED skrev (1 time siden):

Gider ikke nå….. jeg venter til de har sushi bowl inne 

https://meny.no/varer/fisk-skalldyr/sushi/sushibowl-7033352560383/

🖕👍

Sviskepott skrev (1 time siden):

Skulle ha vært slik at en fikk en reserve og alltid fikk noe mat. :(  Du får prøve igjen. 

MR SPEED skrev (2 timer siden):

@Sviskepott

@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )

nei bestillingen min ble kansellert da de hadde ikke de sushi snøft ja ja jeg har 

Alien: Rogue Incursion is an all-new action-horror VR game that transforms you into ex-Colonial Marine Zula Hendricks on a dangerous mission to the uncharted planet Purdan, featuring innovative real-life motion gameplay, a whole-body loadout, and the most cunning Xenomorphs ever encountered.

🖕😍❤️🥰

Vi ønsker dere en fin og god mandagskveld.♥️♥️

Skrevet

Tror jeg dro på meg noe da jeg var på byen og drakk. Her i Sandvika. Først Folkebadet, Fellini, Sir James. Hyggelig men ja ikke så hyggelig med influensa og slikt. Alikevel nesten aldri syk så det var kanskje like greit. Angrer, angrer ikke? Vanskelig å si. Muligens ikke.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 timer siden):

Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Ønsker til bake cc 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...