Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate

Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dumme tablet gjorde ikke det jeg ba den om. Brakk den. Ops, ny telefon men det er bare dritt telefoner nå tildags. Uff, har en samsung flip som jeg roota og fikk kræsj. Nå husker jeg ikke pattern koden og jeg for ikke reset den i fallback mode. Må prøve å fikle litt med adb igjen på Linux.

Endret av Ryuuou
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet

Da var pappen borte. Etter å ha kjøpt høytalere, curved screens, laptopper, kabinetter, pc-deler, sofa og annet ble det mye papp. Så ryddig nå. Ryddig leilighet ryddig hode. Bir ikke noe bedre av at det er rotete ihvertfall. Mye tørr luft og støv er ikke bra heller. Mangler bare å sette opp den nye sofa,lerret,to stolpe skap og ett større skap. 5.1 hjemmekino med ny sofa!

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
Ryuuou skrev (5 timer siden):

Da var pappen borte. Etter å ha kjøpt høytalere, curved screens, laptopper, kabinetter, pc-deler, sofa og annet ble det mye papp. Så ryddig nå. Ryddig leilighet ryddig hode. Bir ikke noe bedre av at det er rotete ihvertfall. Mye tørr luft og støv er ikke bra heller. Mangler bare å sette opp den nye sofa,lerret,to stolpe skap og ett større skap. 5.1 hjemmekino med ny sofa!

Vi ønsker deg en fin og god onsdagskveld.♥️♥️

• Liker 1
Skrevet

10 år nå på resident evil 4 husker jeg kjøpte det til gamecube synes da det var et møkka spill i dag en av de beste spillerne da ❤️❤️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
MR SPEED skrev (5 minutter siden):

Oxo halo da jeg fikk spillet var et søple spill i dag nå et av de beste spilla

IMG_2716.webp.0cda1e3306eab8aa754d0a4d3ce8349f.webpIMG_2715.webp.23432368903bc3b144712b6812b20e30.webpIMG_2717.webp.96970bdfa2e3984e5f2bfe9e4e90d726.webp

MR SPEED skrev (7 minutter siden):

10 år nå på resident evil 4 husker jeg kjøpte det til gamecube synes da det var et møkka spill i dag en av de beste spillerne da ❤️❤️

Vi synes at det er fint at du koser deg med spill.🎮🎮🥰🥰

Skrevet
Sviskepott skrev (6 timer siden):

Lurer på hva de to gjør akkurat nå? :)  Snorkesover kanskje? 

Sviskepott skrev (2 timer siden):

:)  Det er nok et bevis på at det stereosnorkes noe alvorlig et sted i dette landet. ;) 

MR SPEED skrev (5 timer siden):

Vi har vært hos både fastlegen og tannlegen i dag.:yes::yes: Og vi ønsker dere en fin og god torsdagskveld.♥️♥️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...