Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate

Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk og i lige måde. :)  Heldigvis litt ikke så varmt her, men det er nok fordi mitt rom ligger på skyggesiden av bygget. *sukk* 

• Hjerte 1
Skrevet
1 hour ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said:

Vi har kost oss med Fleskepannekaker til middag i dag.🥞🥞🥓🥓😋😋

Nom nom. Høres nice. Spicy kylling og pasta rett tildigere i dag. Enkelt å lage. Bare ta en frossenpakning legge til litt soyamelk og fløte/helmelk og krydre det litt. Pepper,chilimix,aromat,gastromat og litt chili piri piri. Blir bra saus og smak. Litt potetmel for litt mer saus enn suppe avhengig av hva preferansene er.

• Hjerte 1
Skrevet
Ryuuou skrev (16 minutter siden):

Nom nom. Høres nice. Spicy kylling og pasta rett tildigere i dag. Enkelt å lage. Bare ta en frossenpakning legge til litt soyamelk og fløte/helmelk og krydre det litt. Pepper,chilimix,aromat,gastromat og litt chili piri piri. Blir bra saus og smak. Litt potetmel for litt mer saus enn suppe avhengig av hva preferansene er.

Vi sier nam nam til spicy kylling og pasta.🍗🍗🧄🧄🌶️🌶️🍝🍝😋😋

• Liker 1
Skrevet
Ryuuou skrev (På 17.5.2025 den 4.19):

Maggi grønnsaksbuljong helper på hosten. Ikke dumt utover influensaen. I dag er dagen. Gratulerer.

Okså dock hjelper 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg tror at jeg tenker på å bestille mat hjem på døren (ala burger/pizza) omtrent hver dag, men etter å ha fylt ut en bestilling og ikke sendt den...så spiser jeg to skiver brød hjemme og tenker at jeg kan gjøre det til helga, så sparer jeg de pengene litt. 

Det rare er jo at jeg har en diger følelse av å ha bestilt siden jeg tenker at jeg skal gjøre det veldig ofte. Min indre husmor formaner meg til å ikke bruike så mye penger "på tull og tøys", men jeg har jo ikke bestilt på månedsvis jo, kanskje et helt halvt år!!! siden nå og jeg er furten på den "tante Sofien" som tydeligvis bor i meg og jobber overtid hver dag. :( 

• Hjerte 1
Skrevet
Sviskepott skrev (1 time siden):

Jeg tror at jeg tenker på å bestille mat hjem på døren (ala burger/pizza) omtrent hver dag, men etter å ha fylt ut en bestilling og ikke sendt den...så spiser jeg to skiver brød hjemme og tenker at jeg kan gjøre det til helga, så sparer jeg de pengene litt. 

Det rare er jo at jeg har en diger følelse av å ha bestilt siden jeg tenker at jeg skal gjøre det veldig ofte. Min indre husmor formaner meg til å ikke bruike så mye penger "på tull og tøys", men jeg har jo ikke bestilt på månedsvis jo, kanskje et helt halvt år!!! siden nå og jeg er furten på den "tante Sofien" som tydeligvis bor i meg og jobber overtid hver dag. :( 

Vi ønsker deg en fin og god tirsdag.♥️♥️

Skrevet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden):

Vi håper at du har en fin og god tirsdagskveld.♥️♥️

Takk det samme CC

• Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden):

♥️♥️

Gamle mobil ladder er brent opp 50% strøm igjen i mobilen nå håper jeg ha nok strøm før blir 0% strrøm igjen 😢

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...