Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Vi har kost oss med Fleskepannekaker til middag i dag.🥞🥞🥓🥓😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Sviskepott Skrevet 13. mai Forfatter Skrevet 13. mai (endret) God tirsdag til alle sammen. Dere er liksom så altfor tidlig oppe til at det kan bli en samtale og så går jeg for å spise frokost og borte er vi for hverandre. Igjen. Endret 13. mai av Sviskepott 1
Sviskepott Skrevet 13. mai Forfatter Skrevet 13. mai Har dere laget handleliste til helga? Noe spesielt på menyen? Skal dere noe sted? Eller bare være hjemme sånn som jeg? Min liste er skrevet og jeg skal hurra meg rundt-kose meg! Dropper å se på noe som har med den 17 å gjøre og kongen og familien hans kan vinke så mye de vil på balkongen, men det blir uten meg. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Sviskepott skrev (2 timer siden): Har dere laget handleliste til helga? Noe spesielt på menyen? Skal dere noe sted? Eller bare være hjemme sånn som jeg? Min liste er skrevet og jeg skal hurra meg rundt-kose meg! Dropper å se på noe som har med den 17 å gjøre og kongen og familien hans kan vinke så mye de vil på balkongen, men det blir uten meg. Sviskepott skrev (5 timer siden): God tirsdag til alle sammen. Dere er liksom så altfor tidlig oppe til at det kan bli en samtale og så går jeg for å spise frokost og borte er vi for hverandre. Igjen. Vi ønsker deg en fin og god tirsdag.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Vi har kost oss med Kylling og Ris til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍚🍚😋😋
MR SPEED Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Kost med mye vann i dag for få ut koffein ut av kroppen 👍👍 nesten utte nå 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai MR SPEED skrev (8 minutter siden): Kost med mye vann i dag for få ut koffein ut av kroppen 👍👍 nesten utte nå Det synes vi at er bra, bra at du får koffeinen ut.👨🦰👩🦰👍👍
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai Vi skal en del ærender i dag, så vi logger straks av. Vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai Vi har kost oss med Kyllingsalat til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🥗🥗😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Vi skal en god del ærender i dag. Så vi logger straks av, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍
Sviskepott Skrevet 15. mai Forfatter Skrevet 15. mai sKAL TRO HVA c&c HOLDER PÅ MED HVER ENESTE VIKTIGE DAG? Oijj, der ble det visst store bokstaver, men de får stå. 1
MR SPEED Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Sviskepott skrev (1 time siden): sKAL TRO HVA c&c HOLDER PÅ MED HVER ENESTE VIKTIGE DAG? Oijj, der ble det visst store bokstaver, men de får stå. Hurra sviska ❤️❤️❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai MR SPEED skrev (1 time siden): Hurra sviska ❤️❤️❤️❤️ Sviskepott skrev (2 timer siden): sKAL TRO HVA c&c HOLDER PÅ MED HVER ENESTE VIKTIGE DAG? Oijj, der ble det visst store bokstaver, men de får stå. Vi har vært hos legen, tannlegen og litt sånne forskjellige ting i dag, og vi ønsker dere en fin og god torsdagskveld.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Vi har kost oss med Fish and Chips og Brus til middag i dag.🐟🐟🍟🍟🥤🥤😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ryuuou Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Dumme influensa og irriterende hoste men bedre nå. Snart bra igjen. Hører på Lex Fridman podcast på youtube. Formatet er avslappet og informativt som regel. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå