Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai N-4K0 skrev (5 timer siden): Her var det mye hjerter, jeg får slenge inn et jeg også! 💚 ♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Vi har kost oss med Kyllingsalat til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🥗🥗😋😋 1
N-4K0 Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Jeg har spist en tacobaguett tidligere i dag og nå nylig en baconburger med cheddar 😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai N-4K0 skrev (18 minutter siden): Jeg har spist en tacobaguett tidligere i dag og nå nylig en baconburger med cheddar 😋 Vi sier nam nam.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Vi ønsker dere alle sammen en God8.maimorgen.🟥🟥⬜⬜🟦🟦👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Vi skal en del ærender i dag, så vi logger av nå. Vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Vi har kost oss med Fish and Chips og Brus til middag i dag.🐟🐟🍟🍟🥤🥤😋😋
MR SPEED Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): Vi har kost oss med Fish and Chips og Brus til middag i dag.🐟🐟🍟🍟🥤🥤😋😋 Pasta salat burn is kaffe trude det var angsten nei sugde etter koffein så kom kvalmen de bånda dere har sett jeg skrive om kom godt med nå ok nesten da Endret 9. mai av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai MR SPEED skrev (35 minutter siden): Pasta salat burn is kaffe trude det var angsten nei sugde etter koffein så kom kvalmen de bånda dere har sett jeg skrive om kom godt med nå ok nesten da MR SPEED skrev (1 time siden): ♥️♥️♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai (endret) Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites og Brus til middag i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 Endret 9. mai av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Og vi koste oss med Fish and Chips og Brus til middag i går.🐟🐟🍟🍟🥤🥤😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊🧃🧃😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites og Brus til middag i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊🧃🧃😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Vi har kost oss med Kyllinglår og Pommes Frites og Brus til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍟🍟🥤🥤😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå