Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. april 2024 Skrevet 29. april 2024 Trippelure skrev (Akkurat nå): Åkei da, så skal jeg sette den på 😜🥳 Cassidy Tvillingene har ventet på låten vår her i Enighetsgjengen nå i kveld.🤣🤣👍👍🥰🥰♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. april 2024 Skrevet 29. april 2024 MR SPEED skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene Digger Terry Miles.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. april 2024 Skrevet 29. april 2024 MR SPEED skrev (2 minutter siden): ♥️♥️
MR SPEED Skrevet 29. april 2024 Skrevet 29. april 2024 ROCK AND ROLL ALL NITE KISS ARMY NORWAY KISS ALIVE 1234 KISS END OF ROAD NOT MORE KISS RIKTIG GOOD NITE ❤️ YEAH YEAH YEAH I BIG KISS FAN YES YES 110% FAN KISS FOR EVER KISS ARE NOT DEAD FOR ME By by by SHOUT IT LOAD ROCK AND ROLL ALL NITE ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. april 2024 Skrevet 29. april 2024 MR SPEED skrev (10 minutter siden): ROCK AND ROLL ALL NITE KISS ARMY NORWAY KISS ALIVE 1234 KISS END OF ROAD NOT MORE KISS RIKTIG GOOD NITE ❤️ YEAH YEAH YEAH I BIG KISS FAN YES YES 110% FAN KISS FOR EVER KISS ARE NOT DEAD FOR ME By by by SHOUT IT LOAD ROCK AND ROLL ALL NITE ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Cassidy Tvillingene vil alltid ha minnene om KISS.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. april 2024 Skrevet 30. april 2024 MR SPEED skrev (49 minutter siden): YEAH
MR SPEED Skrevet 30. april 2024 Skrevet 30. april 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. april 2024 Skrevet 30. april 2024 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Hurra Hurra svarer Cassidy Tvillingene.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. april 2024 Skrevet 30. april 2024 MR SPEED skrev (7 minutter siden): HURRZ HURRZ SVARER SPEEDY 😝😜🤪 Hipp Hipp Hurra Hurra svarer Cassidy Tvillingene da.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. april 2024 Skrevet 30. april 2024 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1
Trippelure Skrevet 30. april 2024 Skrevet 30. april 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Tusen❤️takk 💚💚😃 Vi ønsker dere og alle som leser en god morgen! Håper alle har det bra og får en strålende flott tirsdag 🍀☘️🐶🥰
MR SPEED Skrevet 30. april 2024 Skrevet 30. april 2024 Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk 💚💚😃 Vi ønsker dere og alle som leser en god morgen! Håper alle har det bra og får en strålende flott tirsdag 🍀☘️🐶🥰 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skal jeg røpe hva som ble sendt fra elefun vet det nå alle 3 må svare før jeg gir svar
Trippelure Skrevet 30. april 2024 Skrevet 30. april 2024 MR SPEED skrev (14 minutter siden): Riktig GOOD morgen alle her Tusen❤️takk 😃 Håper du harbdet bra og koser deg med LEGO 🍀☘️🤩🐶🥰 MR SPEED skrev (13 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skal jeg røpe hva som ble sendt fra elefun vet det nå alle 3 må svare før jeg gir svar Jeg har jo sagt at jeg tror det er et helicopter 🤪🤩🥳
MR SPEED Skrevet 30. april 2024 Skrevet 30. april 2024 Trippelure skrev (38 minutter siden): Tusen❤️takk 😃 Håper du harbdet bra og koser deg med LEGO 🍀☘️🤩🐶🥰 Jeg har jo sagt at jeg tror det er et helicopter 🤪🤩🥳 Ok da er @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sinn tur å gjette da 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. april 2024 Skrevet 30. april 2024 Trippelure skrev (3 timer siden): Tusen❤️takk 💚💚😃 Vi ønsker dere og alle som leser en god morgen! Håper alle har det bra og får en strålende flott tirsdag 🍀☘️🐶🥰 MR SPEED skrev (3 timer siden): Riktig GOOD morgen alle her MR SPEED skrev (2 timer siden): Ok da er @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sinn tur å gjette da Trippelure skrev (3 timer siden): Tusen❤️takk 😃 Håper du harbdet bra og koser deg med LEGO 🍀☘️🤩🐶🥰 Jeg har jo sagt at jeg tror det er et helicopter 🤪🤩🥳 Cassidy Tvillingene ønsker dere en Fintirsdag.♥️♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå