Sviskepott Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden Åhh...jeg bliver helt MO i knærne etter et slikt bydende og meget dominant bestemmelsesblikk på morgenen. *dåner* 1
N-4K0 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Enkelte momenter krever bestemte hender, eller i dette tilfelle blikk, for katastrofer å forhindre! 1
Sviskepott Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden Katastroferende blikk og momenter høres innviklet ut, men er det kanskje ikke for dem det ligger for. 1
75192 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden https://www.brickfanatics.com/lego-speed-champions-10th-anniversary-review/ 1 1
Sviskepott Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden @75192 må helt klart ha en større bolig og jeg lurer på om han egentlig trenger en god gammedags gymsal, med god høyde under taket så ting kunne henges opp? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Sviskepott skrev (6 timer siden): En herlig krabat vil jeg si og STOR er bare flott! Henge opp i taket? P.s. jeg snakker ikke om mannen der! Akk ja, jeg kjenner meg ikke helt som jeg gjorde før tanna ble fjernet...hele meg fryser og er ullen samtidig. 😕 Synd det ikke kan bestilles gode, fyldige og mettende supper via Wolt, for nå hadde det vært tingen. Takker for medfølelsen dog. Den skal jeg legge som en varmeflaske i armkroken og kjenne på medmennesklighet. Ehh...nettopp. N-4K0 skrev (6 timer siden): Måtte varmeflasken bringe Dem varme og trøst Vi ønsker dere en god og fin fredag.♥️♥️ 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden 75192 skrev (2 timer siden): https://www.brickfanatics.com/lego-speed-champions-10th-anniversary-review/ Vi ønsker deg også en god og fin fredag.♥️♥️ 1
75192 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi ønsker deg også en god og fin fredag.♥️♥️ TUSEN TAKK 👍👍👍👍 1
75192 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi ønsker deg også en god og fin fredag.♥️♥️ THE BEATLES ❤️❤️❤️❤️ 2
Sviskepott Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden Jeg skal logge av nå og finne meg litt film eller noe. Slappe av gjør godt for helsa. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 75192 skrev (1 time siden): THE BEATLES ❤️❤️❤️❤️ ♥️♥️♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 75192 skrev (1 time siden): TUSEN TAKK 👍👍👍👍 Sviskepott skrev (1 minutt siden): Jeg skal logge av nå og finne meg litt film eller noe. Slappe av gjør godt for helsa. Vi ønsker dere en fin og god fredagskveld.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites til middag i dag.🍔🍔🍟🍟😋😋
75192 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Sviskepott skrev (58 minutter siden): Jeg skal logge av nå og finne meg litt film eller noe. Slappe av gjør godt for helsa. fort deg savner 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Vi håper at alle sammen har en fin og god desemberkveld.♥️♥️
N-4K0 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg sitter nu her med Cola og en god pizza, måtte dere have en fin kveld 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden N-4K0 skrev (2 timer siden): Jeg sitter nu her med Cola og en god pizza, måtte dere have en fin kveld Tusen Takk, vi håper at eder også har en fantastisk desemberaften.😉😉 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå