Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden N-4K0 skrev (7 timer siden): God fjasedag Vi fjasetakker tilbake, og ønsker deg også en god fjasedag.
Sviskepott Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden N-4K0 skrev (På 10.12.2025 den 3.15): De kunne jo kalle Dem Fjasepott, frøken Der fant De sannelig navnet mitt og jeg bruker det så gjerne i denne søte førjulstid. Maten som noen frister oss veldig med ser også helt nydlig ut, men i dag har jeg trukket en visdomstann og kan ikke tillate meg å være så uvis at jeg bøtter innpå med alt det gjenværende hølet i min kjeve ikke skal ha. Jula og alle søtsaksspiseplanene er muligens herved en del mere reservert...og vil ikke si helt avlyst, men... Jo, nesten. Jeg skal manøvrere mitt hode inn i armhulen og legge fra meg noen triste tårer der. Buhu,5. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Sviskepott skrev (2 timer siden): Der fant De sannelig navnet mitt og jeg bruker det så gjerne i denne søte førjulstid. Maten som noen frister oss veldig med ser også helt nydlig ut, men i dag har jeg trukket en visdomstann og kan ikke tillate meg å være så uvis at jeg bøtter innpå med alt det gjenværende hølet i min kjeve ikke skal ha. Jula og alle søtsaksspiseplanene er muligens herved en del mere reservert...og vil ikke si helt avlyst, men... Jo, nesten. Jeg skal manøvrere mitt hode inn i armhulen og legge fra meg noen triste tårer der. Buhu,5. Godbedring vi har også trukket visdomstenner før, og det gjør skikkelig vondt og er skikkelig ubehagelig lenge etterpå. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Vi har kost oss med Fish and Chips til middag i dag.🐟🐟🍟🍟😋😋 1
75192 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) kjøpt på fruugo tenkte test fruugo da 😀 kjøpt hva da er for å holde millium falcon 75192 https://www.fruugonorge.com/2025-display-stand-for-ultimate-millennium-75192-falcon-75257-compatible-with-05132-toys-accessories-collectible-model/p-395850601-845569161 maatte slette bildene se linken Endret 4 timer siden av 75192 1
Sviskepott Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Godbedring vi har også trukket visdomstenner før, og det gjør skikkelig vondt og er skikkelig ubehagelig lenge etterpå. Mhm...merkelige greier å kjenne og høre hvordan røttene blir gravd ut og må gi tapt for tanga. Håper at det er den siste jeg har. Skal jekke etter hvert, men ikke i kveld. Skal forsøke å sove litt. To piller hjelper litt. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Vi har kost oss med Fish and Chips til middag i dag.🐟🐟🍟🍟😋😋 Høres altså så himla godt ut! WOW! @75192 Veldig imponerende greier du holder på med. Du er flink altså og jeg beundrer innsatsen.
75192 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Sviskepott skrev (1 minutt siden): Mhm...merkelige greier å kjenne og høre hvordan røttene blir gravd ut og må gi tapt for tanga. Håper at det er den siste jeg har. Skal jekke etter hvert, men ikke i kveld. Skal forsøke å sove litt. To piller hjelper litt. Høres altså så himla godt ut! WOW! @75192 Veldig imponerende greier du holder på med. Du er flink altså og jeg beundrer innsatsen. er ikke min kjopt den naa ikke bygget millium falcon enaa da 😢😢😢
Sviskepott Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden 75192 skrev (Akkurat nå): er ikke min kjopt den naa ikke bygget millium falcon enaa da 😢😢😢 Ikke enda nei, men den kommer...ikke sant?
75192 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Sviskepott skrev (3 minutter siden): Ikke enda nei, men den kommer...ikke sant? maa finne plass hoyde 21 cm lengde 84 cm brede 56 cm deler 7541 kloser STOR JA 1
75192 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) FØrste link av ? kjØpt nr 1 Endret 4 timer siden av 75192 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 75192 skrev (2 timer siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) kjøpt på fruugo tenkte test fruugo da 😀 kjøpt hva da er for å holde millium falcon 75192 https://www.fruugonorge.com/2025-display-stand-for-ultimate-millennium-75192-falcon-75257-compatible-with-05132-toys-accessories-collectible-model/p-395850601-845569161 maatte slette bildene se linken ♥️♥️ 75192 skrev (1 time siden): FØrste link av ? kjØpt nr 1 75192 skrev (2 timer siden): maa finne plass hoyde 21 cm lengde 84 cm brede 56 cm deler 7541 kloser STOR JA ♥️♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå