Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate

Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
N-4K0 skrev (På 10.12.2025 den 3.15):

De kunne jo kalle Dem Fjasepott, frøken :p 

Der fant De sannelig navnet mitt og jeg bruker det så gjerne i denne søte førjulstid. :ninja: 

Maten som noen frister oss veldig med ser også helt nydlig ut, men i dag har jeg trukket en visdomstann og kan ikke tillate meg å være så uvis at jeg bøtter innpå med alt det gjenværende hølet i min kjeve ikke skal ha. Jula og alle søtsaksspiseplanene er muligens herved en del mere reservert...og vil ikke si helt avlyst, men... :( Jo, nesten. Jeg skal manøvrere mitt hode inn i armhulen og legge fra meg noen triste tårer der. Buhu,5.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
Sviskepott skrev (2 timer siden):

Der fant De sannelig navnet mitt og jeg bruker det så gjerne i denne søte førjulstid. :ninja: 

Maten som noen frister oss veldig med ser også helt nydlig ut, men i dag har jeg trukket en visdomstann og kan ikke tillate meg å være så uvis at jeg bøtter innpå med alt det gjenværende hølet i min kjeve ikke skal ha. Jula og alle søtsaksspiseplanene er muligens herved en del mere reservert...og vil ikke si helt avlyst, men... :( Jo, nesten. Jeg skal manøvrere mitt hode inn i armhulen og legge fra meg noen triste tårer der. Buhu,5.

Godbedring vi har også trukket visdomstenner før, og det gjør skikkelig vondt og er skikkelig ubehagelig lenge etterpå.:yes::yes:

• Liker 1
Skrevet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden):

Godbedring vi har også trukket visdomstenner før, og det gjør skikkelig vondt og er skikkelig ubehagelig lenge etterpå.:yes::yes:

Mhm...merkelige greier å kjenne og høre hvordan røttene blir gravd ut og må gi tapt for tanga. :( 
Håper at det er den siste jeg har. Skal jekke etter hvert, men ikke i kveld. Skal forsøke å sove litt. To piller hjelper litt.

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden):

Vi har kost oss med Fish and Chips til middag i dag.🐟🐟🍟🍟😋😋

Høres altså så himla godt ut! :) 

WOW! @75192 Veldig imponerende greier du holder på med. Du er flink altså og jeg beundrer innsatsen. :D 

Skrevet
Sviskepott skrev (1 minutt siden):

Mhm...merkelige greier å kjenne og høre hvordan røttene blir gravd ut og må gi tapt for tanga. :( 
Håper at det er den siste jeg har. Skal jekke etter hvert, men ikke i kveld. Skal forsøke å sove litt. To piller hjelper litt.

Høres altså så himla godt ut! :) 

WOW! @75192 Veldig imponerende greier du holder på med. Du er flink altså og jeg beundrer innsatsen. :D 

er ikke min kjopt den naa ikke bygget millium falcon enaa da 😢😢😢

Skrevet
75192 skrev (Akkurat nå):

er ikke min kjopt den naa ikke bygget millium falcon enaa da 😢😢😢

Ikke enda nei, men den kommer...ikke sant? :) 

Skrevet
Sviskepott skrev (3 minutter siden):

Ikke enda nei, men den kommer...ikke sant? :) 

maa finne plass 

hoyde 21 cm

lengde 84 cm

brede 56 cm

deler 7541 kloser 

STOR JA 

image.thumb.jpeg.93244e67fb057a5298e0bd53136b0167.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...