Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden N-4K0 skrev (7 timer siden): God fjasedag Vi fjasetakker tilbake, og ønsker deg også en god fjasedag.
Sviskepott Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden N-4K0 skrev (På 10.12.2025 den 3.15): De kunne jo kalle Dem Fjasepott, frøken Der fant De sannelig navnet mitt og jeg bruker det så gjerne i denne søte førjulstid. Maten som noen frister oss veldig med ser også helt nydlig ut, men i dag har jeg trukket en visdomstann og kan ikke tillate meg å være så uvis at jeg bøtter innpå med alt det gjenværende hølet i min kjeve ikke skal ha. Jula og alle søtsaksspiseplanene er muligens herved en del mere reservert...og vil ikke si helt avlyst, men... Jo, nesten. Jeg skal manøvrere mitt hode inn i armhulen og legge fra meg noen triste tårer der. Buhu,5. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Sviskepott skrev (2 timer siden): Der fant De sannelig navnet mitt og jeg bruker det så gjerne i denne søte førjulstid. Maten som noen frister oss veldig med ser også helt nydlig ut, men i dag har jeg trukket en visdomstann og kan ikke tillate meg å være så uvis at jeg bøtter innpå med alt det gjenværende hølet i min kjeve ikke skal ha. Jula og alle søtsaksspiseplanene er muligens herved en del mere reservert...og vil ikke si helt avlyst, men... Jo, nesten. Jeg skal manøvrere mitt hode inn i armhulen og legge fra meg noen triste tårer der. Buhu,5. Godbedring vi har også trukket visdomstenner før, og det gjør skikkelig vondt og er skikkelig ubehagelig lenge etterpå. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Vi har kost oss med Fish and Chips til middag i dag.🐟🐟🍟🍟😋😋 1
75192 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) kjøpt på fruugo tenkte test fruugo da 😀 kjøpt hva da er for å holde millium falcon 75192 https://www.fruugonorge.com/2025-display-stand-for-ultimate-millennium-75192-falcon-75257-compatible-with-05132-toys-accessories-collectible-model/p-395850601-845569161 maatte slette bildene se linken Endret 57 minutter siden av 75192
Sviskepott Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Godbedring vi har også trukket visdomstenner før, og det gjør skikkelig vondt og er skikkelig ubehagelig lenge etterpå. Mhm...merkelige greier å kjenne og høre hvordan røttene blir gravd ut og må gi tapt for tanga. Håper at det er den siste jeg har. Skal jekke etter hvert, men ikke i kveld. Skal forsøke å sove litt. To piller hjelper litt. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Vi har kost oss med Fish and Chips til middag i dag.🐟🐟🍟🍟😋😋 Høres altså så himla godt ut! WOW! @75192 Veldig imponerende greier du holder på med. Du er flink altså og jeg beundrer innsatsen.
75192 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sviskepott skrev (1 minutt siden): Mhm...merkelige greier å kjenne og høre hvordan røttene blir gravd ut og må gi tapt for tanga. Håper at det er den siste jeg har. Skal jekke etter hvert, men ikke i kveld. Skal forsøke å sove litt. To piller hjelper litt. Høres altså så himla godt ut! WOW! @75192 Veldig imponerende greier du holder på med. Du er flink altså og jeg beundrer innsatsen. er ikke min kjopt den naa ikke bygget millium falcon enaa da 😢😢😢
Sviskepott Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden 75192 skrev (Akkurat nå): er ikke min kjopt den naa ikke bygget millium falcon enaa da 😢😢😢 Ikke enda nei, men den kommer...ikke sant?
75192 Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden Sviskepott skrev (3 minutter siden): Ikke enda nei, men den kommer...ikke sant? maa finne plass hoyde 21 cm lengde 84 cm brede 56 cm deler 7541 kloser STOR JA
75192 Skrevet 19 minutter siden Skrevet 19 minutter siden (endret) FØrste link av ? kjØpt nr 1 Endret 18 minutter siden av 75192
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå