Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 13:36 Skrevet tirsdag kl 13:36 (endret) N-4K0 skrev (8 timer siden): Morgen type god ønskes til Dem også, Fjasetvillingene Vi Fjasetvillingene Takker Eder Så Meget. Endret tirsdag kl 13:36 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
Sviskepott Skrevet tirsdag kl 15:34 Forfatter Skrevet tirsdag kl 15:34 Ei FjaseSviske melder sin ankomst. Hånk! Hånk! 2
75192 Skrevet tirsdag kl 16:09 Skrevet tirsdag kl 16:09 https://www.vg.no/annonsorinnhold/jacobsutvalgte/julelunsj-2025/?utm_source=vgfront&utm_content=partnerstudio-1-5&utm_campaign=Jacobs utvalgte&utm_medium=Har du testet dette bacontrikset%3F&utm_id=df-Har du testet @Sviskepott @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 17:37 Skrevet tirsdag kl 17:37 75192 skrev (1 time siden): https://www.vg.no/annonsorinnhold/jacobsutvalgte/julelunsj-2025/?utm_source=vgfront&utm_content=partnerstudio-1-5&utm_campaign=Jacobs utvalgte&utm_medium=Har du testet dette bacontrikset%3F&utm_id=df-Har du testet @Sviskepott @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 75192 skrev (1 time siden): https://www.vg.no/annonsorinnhold/jacobsutvalgte/julelunsj-2025/?utm_source=vgfront&utm_content=partnerstudio-1-5&utm_campaign=Jacobs utvalgte&utm_medium=Har du testet dette bacontrikset%3F&utm_id=df-Har du testet @Sviskepott @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Vi ønsker dere en fin og god tirsdagskveld.♥️♥️ 1
75192 Skrevet tirsdag kl 17:38 Skrevet tirsdag kl 17:38 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi ønsker dere en fin og god tirsdagskveld.♥️♥️ Ønsker Good søndag 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 17:39 Skrevet tirsdag kl 17:39 Vi har kost oss med Kylling og Ris til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍚🍚😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 17:39 Skrevet tirsdag kl 17:39 75192 skrev (Akkurat nå): Ønsker Good søndag 1
N-4K0 Skrevet i går, 02:15 Skrevet i går, 02:15 Sviskepott skrev (10 timer siden): Ei FjaseSviske melder sin ankomst. Hånk! Hånk! De kunne jo kalle Dem Fjasepott, frøken 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 03:05 Skrevet i går, 03:05 N-4K0 skrev (49 minutter siden): De kunne jo kalle Dem Fjasepott, frøken
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 03:06 Skrevet i går, 03:06 Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
N-4K0 Skrevet i går, 03:15 Skrevet i går, 03:15 God morgen til Dem også, Fjasan og Fjasa Kanskje mitt eventuelle neste brukernavn skulle vært noe sånt som F-J4SK0, en blanding as fjas, fiasko og N-4K0 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 03:31 Skrevet i går, 03:31 N-4K0 skrev (15 minutter siden): God morgen til Dem også, Fjasan og Fjasa Kanskje mitt eventuelle neste brukernavn skulle vært noe sånt som F-J4SK0, en blanding as fjas, fiasko og N-4K0 Vi tenker at det er et supert brukernavn vi.
N-4K0 Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Fun fact: Det svenske sportsbilmerket Koenigsegg har en modell som heter Jesko (2021-), oppkalt etter grunnlegger Christian von Koenigseggs far, Jesko von Koenigsegg. Ingen disrespekt over hans navn, men det låter unektelig likt fiasko/fjas 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden N-4K0 skrev (5 timer siden): Fun fact: Det svenske sportsbilmerket Koenigsegg har en modell som heter Jesko (2021-), oppkalt etter grunnlegger Christian von Koenigseggs far, Jesko von Koenigsegg. Ingen disrespekt over hans navn, men det låter unektelig likt fiasko/fjas
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Vi har kost oss med Kyllingsalat til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🥗🥗😋😋
N-4K0 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Jeg kan meddele at jeg nu skal inntage en tacobaguett som nattmat 😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden N-4K0 skrev (21 minutter siden): Jeg kan meddele at jeg nu skal inntage en tacobaguett som nattmat 😋 Vi sier nam nam.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden N-4K0 skrev (3 timer siden): Nam nam indeed! 😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå