75192 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Ser vi har en fjompe nisse her hilsen rampe nissen 😉 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Vi venter på Pøbelnissen vi.😉😉
N-4K0 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): Vi venter på Pøbelnissen vi.😉😉 Jeg leste dette som Pølsenissen 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden N-4K0 skrev (1 minutt siden): Jeg leste dette som Pølsenissen Den likte vi, Ostebaconpølsenissen tenker vi at vi sier.
N-4K0 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Mmm, ostebaconpølse 😋 jeg tenker tiden nu er moden for et besøk hos st1 med kjøp av nevnte pølse ledsaget av ketchup 😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden N-4K0 skrev (22 minutter siden): Mmm, ostebaconpølse 😋 jeg tenker tiden nu er moden for et besøk hos st1 med kjøp av nevnte pølse ledsaget av ketchup 😋 Vi kommer også til å ta en tur til st1 i natt, for vi har bare 10minutters gåtur dit.😋😋
N-4K0 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg tenker av og til på st1 som stein (st + en/ein, jeg sier sistnevnte) 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden N-4K0 skrev (11 minutter siden): Jeg tenker av og til på st1 som stein (st + en/ein, jeg sier sistnevnte) Vi pleier fortsatt ofte å omtale st1 som Shell.
N-4K0 Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden Gamle vaner er vanskelige å bli kvitt jeg foretrekker å omtale ting ved deres rette og offisielle navn, derav min streben etter å bruke st1 og Circle K fremfor de tidligere navn Shell og Statoil, dog jeg må vedgå at begge eierselskap med fordel kunne gått for enklere navn, især st1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå