75192 Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden N-4K0 skrev (13 minutter siden): God fredagskveld folkens Bare trykk 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden 75192 skrev (4 timer siden): Bare trykk N-4K0 skrev (3 timer siden): De må kjempe for Deres rett til at feste!
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden N-4K0 skrev (4 timer siden): God fredagskveld folkens Tusen Takk, vi håper at du får en fin og god helg.🥰🥰
N-4K0 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Nu skal køyen inntas, måtte I få en behagelig natt 😴 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden N-4K0 skrev (1 time siden): Nu skal køyen inntas, måtte I få en behagelig natt 😴 Vi Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋 1
Sviskepott Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden Nå fikk jeg en åpenbaring som jeg lukket istedenfor å åpne den. Jeg var helt sikker på at det var fredag, men så er det LØRDAG! Hurra! 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Sviskepott skrev (5 timer siden): Nå fikk jeg en åpenbaring som jeg lukket istedenfor å åpne den. Jeg var helt sikker på at det var fredag, men så er det LØRDAG! Hurra! Vi ønsker deg en fin og god lørdag.♥️♥️
N-4K0 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sviskepott skrev (9 timer siden): Nå fikk jeg en åpenbaring som jeg lukket istedenfor å åpne den. Jeg var helt sikker på at det var fredag, men så er det LØRDAG! Hurra! Er det ikke overmåte hyggelig å våkne i den tro at det er fredag, for så å oppdage at det er lørdag? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden N-4K0 skrev (29 minutter siden): Er det ikke overmåte hyggelig å våkne i den tro at det er fredag, for så å oppdage at det er lørdag? Det tenker vi også.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites til middag i dag.🍔🍔🍟🍟😋😋
N-4K0 Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden Jeg observerer at I har inntatt Deres sedvanlige middagsmåltid på denne lørdag 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21 minutter siden Skrevet 21 minutter siden 75192 skrev (6 minutter siden): Sett ferdig Blad 2 nå nå er han drept Vi ser at her har vi en søt fyr.😜😜
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden N-4K0 skrev (11 minutter siden): Jeg observerer at I har inntatt Deres sedvanlige middagsmåltid på denne lørdag Vi kan bekrefte at du har observert helt korrekt.
Skjelvgråt Skrevet 19 minutter siden Skrevet 19 minutter siden Just now, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Vi kan bekrefte at du har observert helt korrekt. Blir dere aldri ikke litt lei av det samme hver lørdag? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 minutter siden Skrevet 8 minutter siden Skjelvgråt skrev (10 minutter siden): Blir dere aldri ikke litt lei av det samme hver lørdag? Nope, vi er rutinemennesker.😉😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå