75192 Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden N-4K0 skrev (13 minutter siden): God fredagskveld folkens Bare trykk 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden 75192 skrev (4 timer siden): Bare trykk N-4K0 skrev (3 timer siden): De må kjempe for Deres rett til at feste!
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden N-4K0 skrev (4 timer siden): God fredagskveld folkens Tusen Takk, vi håper at du får en fin og god helg.🥰🥰
N-4K0 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Nu skal køyen inntas, måtte I få en behagelig natt 😴 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden N-4K0 skrev (1 time siden): Nu skal køyen inntas, måtte I få en behagelig natt 😴 Vi Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋 1
Sviskepott Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden Nå fikk jeg en åpenbaring som jeg lukket istedenfor å åpne den. Jeg var helt sikker på at det var fredag, men så er det LØRDAG! Hurra! 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Sviskepott skrev (5 timer siden): Nå fikk jeg en åpenbaring som jeg lukket istedenfor å åpne den. Jeg var helt sikker på at det var fredag, men så er det LØRDAG! Hurra! Vi ønsker deg en fin og god lørdag.♥️♥️
N-4K0 Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden Sviskepott skrev (9 timer siden): Nå fikk jeg en åpenbaring som jeg lukket istedenfor å åpne den. Jeg var helt sikker på at det var fredag, men så er det LØRDAG! Hurra! Er det ikke overmåte hyggelig å våkne i den tro at det er fredag, for så å oppdage at det er lørdag? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 minutter siden Skrevet 22 minutter siden N-4K0 skrev (29 minutter siden): Er det ikke overmåte hyggelig å våkne i den tro at det er fredag, for så å oppdage at det er lørdag? Det tenker vi også.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21 minutter siden Skrevet 21 minutter siden Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites til middag i dag.🍔🍔🍟🍟😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå