75192 Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden N-4K0 skrev (13 minutter siden): God fredagskveld folkens Bare trykk 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 75192 skrev (4 timer siden): Bare trykk N-4K0 skrev (3 timer siden): De må kjempe for Deres rett til at feste!
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden N-4K0 skrev (4 timer siden): God fredagskveld folkens Tusen Takk, vi håper at du får en fin og god helg.🥰🥰
N-4K0 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Nu skal køyen inntas, måtte I få en behagelig natt 😴 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden N-4K0 skrev (1 time siden): Nu skal køyen inntas, måtte I få en behagelig natt 😴 Vi Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋
Sviskepott Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden Nå fikk jeg en åpenbaring som jeg lukket istedenfor å åpne den. Jeg var helt sikker på at det var fredag, men så er det LØRDAG! Hurra! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sviskepott skrev (5 timer siden): Nå fikk jeg en åpenbaring som jeg lukket istedenfor å åpne den. Jeg var helt sikker på at det var fredag, men så er det LØRDAG! Hurra! Vi ønsker deg en fin og god lørdag.♥️♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå