Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Maskinfører skrev (43 minutter siden): Ja Torsdag 4 Desembet 😀❤️❤️❤️ 75192 skrev (50 minutter siden): torsdag du 4 desember @Maskinfører ❤️❤️❤️❤️ N-4K0 skrev (1 time siden): Det er ikke søndag i dag MF Maskinfører skrev (2 timer siden): Tusen takk ønsker dere også en fin og god søndag ❤️❤️ Vi ønsker dere en fin og god torsdagskveld.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi ønsker dere en fin og god torsdagskveld.♥️♥️ Fin og god Torsdagskveld ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): Fin og god Torsdagskveld ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Vi har kost oss med Fish and Chips til middag i dag.🐟🐟🍟🍟😋😋 1
Maskinfører Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Bare koselig vi tenker på dere også ❤️❤️ 1
Maskinfører Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Vi har kost oss med Fish and Chips til middag i dag.🐟🐟🍟🍟😋😋 Ja men det er godt 😋😋😀😀 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Maskinfører skrev (11 minutter siden): Ja men det er godt 😋😋😀😀 😋😋 Maskinfører skrev (13 minutter siden): Bare koselig vi tenker på dere også ❤️❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 😋😋 Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det gjør vi også ❤️❤️ Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ 1
75192 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Constantine demon utdrivelse er på tv2 play ops må kjøpes den 10 av 10 2
Maskinfører Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ Ja våre også ❤️❤️ 1
Sviskepott Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden 75192 skrev (7 timer siden): Hentet den esken her kostet 4600.kr 😁 hvis du lurer hvem er jeg ok er gamle MR SPEED er nå 75192 har ikke dratt ennå da Svar kommer hva er i esken Godt å høre at du er her og så vidt jeg kan tolke det inneholder esken "noe som er klart til å sendes" og jeg vet jeg har rett der. 😛 @75192 1
75192 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sviskepott skrev (Akkurat nå): Godt å høre at du er her og så vidt jeg kan tolke det inneholder esken "noe som er klart til å sendes" og jeg vet jeg har rett der. 😛 @75192 står i gangen nå 1
Sviskepott Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Åååå...himmel og hav! Da er du heldig. Hvor stor plass tar den? Hele rommet du bygger den i? 1
75192 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sviskepott skrev (Akkurat nå): Åååå...himmel og hav! Da er du heldig. Hvor stor plass tar den? Hele rommet du bygger den i? venter litt,,,, lenge sorry jeg holder på med sortere lego deler 2 lego sett nei røper ikke esken ennå han her savner vennen nei ditt er veien RDD2 star wars robot😀 1
75192 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) De 2 her er som @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) https://en.wikipedia.org/wiki/R2-D2 https://en.wikipedia.org/wiki/C-3PO Endret 1 time siden av 75192 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 47 minutter siden Skrevet 47 minutter siden 75192 skrev (18 minutter siden): De 2 her er som @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) https://en.wikipedia.org/wiki/R2-D2 https://en.wikipedia.org/wiki/C-3PO 75192 skrev (21 minutter siden): venter litt,,,, lenge sorry jeg holder på med sortere lego deler 2 lego sett nei røper ikke esken ennå han her savner vennen nei ditt er veien RDD2 star wars robot😀 Sviskepott skrev (25 minutter siden): Åååå...himmel og hav! Da er du heldig. Hvor stor plass tar den? Hele rommet du bygger den i? 75192 skrev (36 minutter siden): står i gangen nå 75192 skrev (36 minutter siden): Den raskeste skrotthøven i galaxen millium falcon Sviskepott skrev (37 minutter siden): Godt å høre at du er her og så vidt jeg kan tolke det inneholder esken "noe som er klart til å sendes" og jeg vet jeg har rett der. 😛 @75192 N-4K0 skrev (43 minutter siden): Ha en fin kveld folkens Maskinfører skrev (50 minutter siden): Ja våre også ❤️❤️ 75192 skrev (52 minutter siden): Constantine demon utdrivelse er på tv2 play ops må kjøpes den 10 av 10 Vi håper dere har en fin og god desemberkveld.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Vi håper dere har en fin og god desemberkveld.♥️♥️ Fin og god desemberkveld ❤️❤️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå