Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate

Sviskepott

Anbefalte innlegg

Skrevet

Konfekt hører julen til, jeg har selv planer om å gå til innkjøp av noen ting jeg enda har til gode å prøvesmake :) 

Jeg skal ta meg en tur ut nå snart og har faktisk planer om å se etter en bestemt ting jeg oppdaget nu nylig.

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
N-4K0 skrev (25 minutter siden):

Konfekt hører julen til, jeg har selv planer om å gå til innkjøp av noen ting jeg enda har til gode å prøvesmake :) 

Jeg skal ta meg en tur ut nå snart og har faktisk planer om å se etter en bestemt ting jeg oppdaget nu nylig.

Vi velger faktisk mye heller hver vår twistpose enn konfekt i julen, men det er nå vår mening og vår smak da.:yes::yes:

Skrevet

Hva har De i Eders kyllingesalat, om jeg ydmykt kan få spørre?

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden):

Vi velger faktisk mye heller hver vår twistpose enn konfekt i julen, men det er nå vår mening og vår smak da.:yes::yes:

Hver sin smak, absolutt :) konfekt kan være så mangt, noe konfekt kan være mer "overdådig" og mektig og annet kan være mer lett og minne mer om vanlig fylt sjokolade, jeg foretrekker sistnevnte.

Med konfekt tenker jeg på Sfinx, Gode Ønsker o.l. som jeg definitivt vil plassere i sistnevnte kategori.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
N-4K0 skrev (2 timer siden):

Hver sin smak, absolutt :) konfekt kan være så mangt, noe konfekt kan være mer "overdådig" og mektig og annet kan være mer lett og minne mer om vanlig fylt sjokolade, jeg foretrekker sistnevnte.

Med konfekt tenker jeg på Sfinx, Gode Ønsker o.l. som jeg definitivt vil plassere i sistnevnte kategori.

Vi spiser konfekt, det er ikke det. Men vi velger like gjerne hver vår twistpose.😋😋

Skrevet

Twist har blitt for dyrt for min smak, basert på hva man får og det at jeg personlig har biter jeg misliker.

Jeg var på butikk i kveld og kjøpte faktisk 2 for 75 i form av Japp som kjennes ut som Twist-størrelsen, de små bitene :p 

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
N-4K0 skrev (10 timer siden):

Twist har blitt for dyrt for min smak, basert på hva man får og det at jeg personlig har biter jeg misliker.

Jeg var på butikk i kveld og kjøpte faktisk 2 for 75 i form av Japp som kjennes ut som Twist-størrelsen, de små bitene :p 

Til bud hos meny på twist hilsen mr speed son er nå 75192 

IMG_7601.png

Skrevet
75192 skrev (48 minutter siden):

Hentet den esken her kostet 4600.kr 😁

1 er det u.s.s Enterprise 10356

2 er det millennium falcon 75192

3 er det 10 små sett lego sett 123456

😁

hvis du lurer hvem er jeg ok er gamle

MR SPEED er nå 75192 har ikke dratt ennå da 🤪😁

@TheDarkSycamore - SCM

@Maskinfører

@Sviskepott

@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )

@N-4K0

@SprengeMobil
Svar kommer hva er i esken 

IMG_7587.jpeg

Star Trek er bra 😀

• Liker 1
Skrevet
N-4K0 skrev (15 timer siden):

Kjøpt 1 kilo kong håkon konfekt vær jul gjør jeg det 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...