N-4K0 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Konfekt hører julen til, jeg har selv planer om å gå til innkjøp av noen ting jeg enda har til gode å prøvesmake Jeg skal ta meg en tur ut nå snart og har faktisk planer om å se etter en bestemt ting jeg oppdaget nu nylig. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Sviskepott skrev (2 timer siden): Nå ser jeg på en liten oversikt over "konfekt" for å finne noe spesielt til jul. Vi håper at du finner noe fint.🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden N-4K0 skrev (25 minutter siden): Konfekt hører julen til, jeg har selv planer om å gå til innkjøp av noen ting jeg enda har til gode å prøvesmake Jeg skal ta meg en tur ut nå snart og har faktisk planer om å se etter en bestemt ting jeg oppdaget nu nylig. Vi velger faktisk mye heller hver vår twistpose enn konfekt i julen, men det er nå vår mening og vår smak da.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Vi har kost oss med Kyllingsalat til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🥗🥗😋😋
N-4K0 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Hva har De i Eders kyllingesalat, om jeg ydmykt kan få spørre? Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Vi velger faktisk mye heller hver vår twistpose enn konfekt i julen, men det er nå vår mening og vår smak da. Hver sin smak, absolutt konfekt kan være så mangt, noe konfekt kan være mer "overdådig" og mektig og annet kan være mer lett og minne mer om vanlig fylt sjokolade, jeg foretrekker sistnevnte. Med konfekt tenker jeg på Sfinx, Gode Ønsker o.l. som jeg definitivt vil plassere i sistnevnte kategori. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 47 minutter siden Skrevet 47 minutter siden N-4K0 skrev (2 timer siden): Hva har De i Eders kyllingesalat, om jeg ydmykt kan få spørre? Hver sin smak, absolutt konfekt kan være så mangt, noe konfekt kan være mer "overdådig" og mektig og annet kan være mer lett og minne mer om vanlig fylt sjokolade, jeg foretrekker sistnevnte. Med konfekt tenker jeg på Sfinx, Gode Ønsker o.l. som jeg definitivt vil plassere i sistnevnte kategori. Vi spiser konfekt, det er ikke det. Men vi velger like gjerne hver vår twistpose.😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå