Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 17:32 Skrevet mandag kl 17:32 Sviskepott skrev (5 timer siden): Det er bra, for en kan alltid feire og spise og kose seg selv etter at "datoen" er tilbakelagt. Ja det er vi helt enige i.🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 17:33 Skrevet mandag kl 17:33 Vi har kost oss med Fleskepannekaker til middag i dag.🥞🥞🥓🥓😋😋
Sviskepott Skrevet mandag kl 19:49 Forfatter Skrevet mandag kl 19:49 Fremdeles aldri smakt, men håper det var supergodt! Før nudlene mine laget jeg potetmos med tilbehør og stekte litt pølser og det var i alle fall godt. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 19:51 Skrevet mandag kl 19:51 Sviskepott skrev (1 minutt siden): Fremdeles aldri smakt, men håper det var supergodt! Før nudlene mine laget jeg potetmos med tilbehør og stekte litt pølser og det var i alle fall godt. Vi sier nam nam.😋😋🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 20:01 Skrevet mandag kl 20:01 N-4K0 skrev (4 minutter siden): Mmm, potetmos 😋 Vi er helt enige, nam nam.😋😋
Sviskepott Skrevet mandag kl 21:14 Forfatter Skrevet mandag kl 21:14 Legge meg = Mmmmm...også veldig godt. Natta. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 23:35 Skrevet mandag kl 23:35 Sviskepott skrev (2 timer siden): Legge meg = Mmmmm...også veldig godt. Natta. Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Sviskepott🥱🥱💤💤😴😴🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 03:06 Skrevet i går, 03:06 Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Sviskepott Skrevet i går, 06:31 Forfatter Skrevet i går, 06:31 Fra meg også. Jeg skal forsøke å være lite på nett i dag, for "ordentlig arbeid" krever sitt. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Sviskepott skrev (6 timer siden): Fra meg også. Jeg skal forsøke å være lite på nett i dag, for "ordentlig arbeid" krever sitt. Det forstår vi, for ordentlig arbeid må til det også. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Vi har kost oss med Kylling og Ris til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍚🍚😋😋 1
N-4K0 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Nu skal jeg køye og hvile mitt plagede hode fra denne pine som atter har satt sine klør i det 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Sviskepott skrev (1 time siden): Det er veldig godt, C&C. Vi er helt enige.🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden N-4K0 skrev (1 minutt siden): Nu skal jeg køye og hvile mitt plagede hode fra denne pine som atter har satt sine klør i det Vi ønsker deg en god lur.🥱🥱💤💤😴😴🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Sviskepott Skrevet 50 minutter siden Forfatter Skrevet 50 minutter siden Tusinde takk skal Eder have. Undertegnede likte tanken på at snakke lett alderdomsk, helt uten at jeg behersker det. Ønsker Eder en velsmakende dag. 👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå